Kan ook komen omdat ze gister de laatste dag in de bonus waren (heb zelf echt ingeslagen haha). En dat je een van de laatste bakjes had? Die er al een paar dagen lagen
De trein die niet rijdt
Van de 67 stemmen maar eentje die nee stemt vind ik toch best heel heel erg lief! Maar ik heb het te druk gehad om een taartje te kunnen halen haha
Oh wat een lief forum is dit!
Het kan nog steeds! Doen!
Gewoon op straat…
Even een onderwijs dingetje tussendoor; ik kan nooit zomaar een vrije dag nemen. Ik vind t heerlijk verder, die vakanties dus ik klaag niet.
Laat dat duidelijk zijn.
Wel zitten ook hier voor- en nadelen aan. (Duurder en geen vrijheid dus in het nemen van een vrije dag.)
En er zijn genoeg leerkrachten nodig dus je kunt je vast laten omscholen!
Ben ooit 3 jaar tussendoor secretaresse geweest en toen had ik 25 vakantiedagen. Dat vond ik toen ook prima. Het is net waar je je op instelt.
Wat ik wel snap is dat het zuur is dat je zelf doorwerkt in augustus terwijl je vriend zes weken thuis is. Dat hebben wij hier andersom.
Een paar van mijn collega’s doen dit ook altijd. En ze beginnen het steeds meer van elkaar over te nemen.
Doet u dan de dokter bellen? Dan doe ik het alvast klaarmaken
Krijsende kinderen aan de ene kant (van welgeteld 8 huizen verder). Krijsende kinderen en brullende ouders aan de andere kant. En door dit beide zit een hond al een uur als een gek te blaffen want die lijkt dus ook gestoord te worden van het gekrijs.
Ik snap best dat die kiddos buiten spelen maar dit is gewoon wie om het hardst kan schreeuwen
Komt nog wel!
Ik vind het heerlijk dat ik zoveel vrij heb maar ik vind voor een hbo beroep dat leerkracht basisonderwijs echt nog steeds een veels te laag salaris heeft. Dat compenseren die vrije dagen niet (je hebt trouwens wel soms terugkomdagen, verschilt per school).
En wat @anon22402465 zei dan zegt mn vriend ja we nemen wel een dagje vrij doordeweeks dan is het niet zo druk in de efteling, mn baas ziet me aankomen :’).
Maargoed verder vind ik het een heerlijk beroep en ontmoet ik persoonlijk nooit mensen die het easy money vinden ofzo
Aan dat ik een Jersey wil van m’n team maar ze hebben er alleen een voor mannen? Natuurlijk koop ik die gewoon want love oversized maar echt hoor, vrouwen houden ook van sport weet je
Aan een wijf in de metro net dat mij serieus omver reed met haar kut kinderwagen. Ze keek er niet eens van op dat ze praktisch over mij heen reed, en toen ging ik nog voor haar uit de weg, en toen reed ze nooog een keer tegen mij aan. Serieus? Ook niet eens een greintje excuses of wat dan ook.
Ik mag hopen dat je hierna die wagen een schop verkocht hebt? Of de bestuurder. Nog beter. Met die kinderwagen.
Haha nee ik ben beleefd gebleven helaas heb wel even flink gescholden toen ik de metro uit kwam
Mijn trein staat al een half uur stil omdat er een persoon op het spoor in gevecht is met de politie.
Karma voor je moeder en de fiets
Ik stond gisteren naast twee vrouwen die het alleen maar hadden over wat hun kinderen studeren. De één was net uitgepraat over Piet en de ander begon alweer over haar zoon. Mijn zoon dit en mijn zoon dat, blabla. Ben weggelopen, kon het niet aanhoren.
Dit !!!
En muggenbeten
Fietsers die geen richting aangeven, niet snappen hoe haaientanden werken of niet weten dat rechts voorrang heeft
Je zou toch denken dat een vrouw van middelbare leeftijd onderhand wel weet dat kauwgom kauwen met je mond dicht moet.
De tering. Kotsmisselijk.