Waar erger jij je aan?

Dat mensen via Facebook (per ongeluk) een virus verspreiden, en dan vervolgens op hun tijdlijn zetten ‘OMG MIJN FACEBOOK IS GEHACKT!!! ik weet ook niet hoe dit kan SORRY.!!!’

Je hebt gewoon een link aangeklikt en die zelf ook weer verspreid daar door, je bent niet gehackt het is een virus.

22 likes

Dit weeeer
Make it stop

8 likes

Aan mensen die roepen: als je hulp nodig hebt, mag je altijd bij mij aankloppen. En dan heb je hulp nodig en krijg je een vaag antwoord waar je niets aan hebt. Zeg dan niets.

3 likes

Aan de website van Zara. Heb dit weekend een shirt en een jurkje gekocht waar ik geen goede foto van kan maken en wil het aan m’n moeder laten zien.
Hoezo verwachten ze dat je door 10000 jurken heen gaat scrollen??? Waarom kun je niet sorteren op bv kleur of uberhaupt sorteren??? Of doe ik het verkeerd? Kan het niet eens op cheapste eerst zetten.

3 likes

Hier nog een fruitergenis.

Als iemand alsnog fruit koopt voor thuis bij de Appie terwijl ik heb gezegd dat ik het liever bij de LIDL koop want veelal betere kwaliteit en iets goedkoper.

Dat het fuit van de Albert Heyn dat gekocht, supersnel beschimmeld is of juist eeuwig moeten wachten tot het rijp is.

Aan m’n vriend die stiekem een biosavondje had gereserveerd voor ons :(. Ben even een verwend, dreinend kind. Maar ik heb 2 allergie plekken op mijn rug atm die gewoon echt prikken/pijn doen en ik zit of lig de hele week daarom niet tegen die kant van mn rug, dus dat is mega niet chill met zo’n lange film. En het is ook nog eens hartstikke lekker weer! Nu ben ik dus ook weer geirriteerd door mezelf omdat het gebaar nu even niet kan waarderen…

Ja zo een ken ik er ook, maar er iets van zeggen is ook weer zo moeilijk zonder misgunnend over te komen, haha.

Dat mijn manager echt vergeetachtig is (of net doet alsof) zodat wij haar taken over moeten nemen omdat ze snel een meeting in moet. Het liefste zou ik het laten liggen, maar dan benadeel ik de klanten en moet ik het waarschijnlijk zelf ook gaan oplossen. Ook als je iets voorstelt blijft het tot het laatste moment liggen terwijl het eigenlijk NU moet gebeuren :angry:.

haha buiten het feit dat jij gelijk hebt en ik ‘go you’ zeg

jij schold hem natuurlijk als eerst uit toch :flushed:

1 like

Ik heb meerde oud-studiegenoten dit vandaag zien posten…:roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Dat de trein zo hard schudt als ik probeer te slapen #firstworldproblems

1 like

Ik moet echt vaker nee zeggen. Vandaag maakte een bewaker in een museum een praatje met me. Het was opzich best een leuk gesprek, maar was vooral omdat hij veel aan het woord was. Ik reageerde vooral op wat hij te zeggen had. Aan het einde vroeg hij mijn e-mailadres en ik was zo overvallen daardoor dat ik het ook echt gegeven heb :neutral_face: terwijl ik op dat moment al wist dat ik geen behoefte had aan contact. Deze vent is minstens twee keer zo oud als ik en bovendien stelde het gesprek ook weer niet zoveel voor. Ik had het op dat moment nee moeten zeggen en anders een foutief e-mailadres moeten opgeven, maar dat vond ik weer zielig (???) dus ik heb mijn echte adres gegeven. Nu heeft hij me natuurlijk een mailtje gestuurd dat hij graag een drankje met me wil drinken om me beter te leren kennen. Had ik natuurlijk kunnen weten. Ik ga hem zo maar terugmailen dat ik het leuk vond om hem te spreken, maar geen interesse heb ik een drankje. Even moed verzamelen

1 like

Dat de Zara en h&m morgen pas om 10 uur open zijn, ik had 9 uur verwacht :pensive:

Mijn moeder.

Moeder: Wist je dat die Ollongren pot is?
Ik: Wtf doet dat ertoe?
Moeder: Nou ze lijkt me niet het type ervoor.

:exploding_head:
Heb maar niet gezegd dat als we zo gaan redeneren ik haar een type vind dat op een blobvis lijkt.

28 likes

Dit zou ik ook zo kunnen doen, ik kan ook absoluut geen nee zeggen. Heb ook eens mijn nummer aan een jongen gegeven omdat hij daarom vroeg, maar ik had eigenlijk totaal geen interesse in hem en was ook met iemand anders aan het daten, gewoon puur en alleen omdat ik geen nee durfde te zeggen.

3 likes

Hahaha hier moest ik echt hard om lollen

Hahaha oh ja of zoiets zou mij ook kunnen gebeuren, echt gênant.

1 like

Tip mbt stofzuigen: ik gebruik op dit soort dagen alleen de swiffer. Maakt het minstens acceptabel schoon want heb ook echt geen zin om stof te zuigen inderdaad

2 likes

@macklemore @Polska ja erg he :’) Ik heb het ook weleens gehad met jongens bij uitgaan inderdaad, maar nu vond ik het mogelijk nog erger omdat ik het onprofessioneel vond van die bewaker (van een museum nota bene, niet een kledingzaak of club - dat vind ik ergens toch anders). Ik zag net zijn geboortejaar staan in zijn e-mail en hij is maar 7 jaar jonger dan mijn vader… Ik had hem toen meteen op zijn plek moeten zetten. Ik heb hem net een mail gestuurd dat ik het leuk vond om even met hem te kletsen maar dat ik het hierbij wil laten. Vind het al heel wat van mezelf dat ik dat durf :no_mouth:

14 likes

Goed gedaan!

1 like