Waar erger jij je aan?

Ik was daar ook verbaasd over inderdaad. Het is namelijk een groot en bekend museum waarbij formele benadering goed past, niet een klein ‘niche’ museum. Ik vond het op zich wel leuk hoe hij dat deed, want hij vertelde een beetje over een schilderij en we raakten aan de praat over kunst, maar daarna was hij ook benieuwd naar persoonlijkere info (studie, afkomst etc). Ik kan me wel voorstellen dat sommige bezoekers dat kunnen waarderen, want het was overduidelijk dat hij dit de hele dag doet. Maar ik weet vrijwel zeker dat het niet de bedoeling is dat hij naar e-mailadressen gaat vragen. Als het heel goed klinkt dan vraagt een bezoeker zelf wel of ze hem mogen toevoegen op fb.

Haha het is een heel verhaal geworden. Dank je wel voor je reactie in ieder geval :relaxed:

1 like

Ik gebruik al 14 jaar last.fm en zover ik weet worden al mijn spotify scrobbles op mijn laptop gewoon opgepakt.

SchoonLOEDER

1 like

Ik word ZO gek

Een vriendin van me vroeg, heb jij ook zoveel krassen op je ereader? Dus ik zo “nee niet echt denk ik… wacht ff kijken… oh” nu zie ik drie megakrassen en die kan ik gewoon niet wegdenken. Ik dacht ik polijst ze weg met een scrubdoekje (IK WEET) wordt het veeeeeeel erger

En nu kijk ik er al een half uur na in elke hoek met mijn zaklamp er vol op en ik kan er gewoon niet meer vanaf lezen. Aaaaaaaaaah

Ik heb een nieuwe besteld inclusief screenprotector en hoes… :redface: ik doneer deze denk ik aan mn zusje

Ik heb een vriendin en die kan ellenlange verhalen vertellen zonder clue… omg dan luister ik een half uur naar het verhaal en dan eindigt het met niks? Haha eigenlijk ook wel aandoenlijk

4 likes

Dat mijn vriend binnenkort op zondag moet werken. In zijn vorige filiaal had hij de afspraak of zaterdag of zondag. Maar dat geeft hij hier niet door. Nu zegt hij ja alleen zondag in overleg.
Super stom. Wantja ik heb een kantoorbaan dus gewoon weekend. Nu heeft hij die week op donderdag en vrijdag vrij.

Haha wat schattig. Je emailadres ook echt. Blijkbaar was ie niet zo dapper om het je direct te vragen, ondanks het feit dat ie 2x zo oud was als jij. Ik vind het ergens wel aandoenlijk. Maar ik snap wel dat jij er geen zin in hebt, dus inderdaad ervoor bedanken!

1 like

Hij zei het ook al direct in het echt dat we een keer naar een ander museum moesten gaan of een drankje moesten drinken en toen dacht ik al: oh nee waar ben ik aan begonnen. Les voor de volgende keer haha

1 like

Oh dan is ie toch dapper haha. Nouja, afpoeieren en nooit meer naar dat museum gaan :sweat_smile:

1 like

Dan reken je er nog 20/40/60 euro transactiekosten bij.

4 likes

Aan mezelf, omdat ik me continu overal voor verontschuldig

2 likes

Zweettetten :no_mouth:

3 likes

Haha, ik verwachte nog een “sorry voor dit bericht” :grimacing:

10 likes

Ik las op twitter vandaag de tip om je sorry in iets positief om te zetten. Dus in plaats van ‘sorry dat ik te laat ben’, dat je zegt ‘bedankt voor het wachten’. Misschien heb je er iets aan.

14 likes

Aan het feit dat mijn band gewoon alweer lek is. Was ook echt in 20 minuten leeg gewoon.

Proficiat!

We hebben een topic nodig. Het leed dat een vervelende schoonmoeder heet.

5 likes

Haha wow dus je auto is te lillek tot het haar goed uitkomt, aju hè!

Dat altijd als ik m’n haar half in een staart, half los wil doen (beetje dat Ariana grande kapsel) al m’n haren vast komen te zitten in m’n elastiekje

En dat het er niet uitziet

Wat doe ik fout :disappointed:

1 like

Hahaha, bij deze :wink:

Ohh ja goeie!
Want ik verontschuldig me ook vaak terwijl dat niet per se moet, waardoor ik ‘schuldiger’ lijk dan ik eigenlijk ben, snap je? :wink: Maar jouw tip is absoluut een goede! Dan kan ik nog wel mijn ei kwijt, maar maak ik het niet erger!

2 likes