Haha, ik verwachte nog een “sorry voor dit bericht”
Ik las op twitter vandaag de tip om je sorry in iets positief om te zetten. Dus in plaats van ‘sorry dat ik te laat ben’, dat je zegt ‘bedankt voor het wachten’. Misschien heb je er iets aan.
Aan het feit dat mijn band gewoon alweer lek is. Was ook echt in 20 minuten leeg gewoon.
Proficiat!
We hebben een topic nodig. Het leed dat een vervelende schoonmoeder heet.
Haha wow dus je auto is te lillek tot het haar goed uitkomt, aju hè!
Dat altijd als ik m’n haar half in een staart, half los wil doen (beetje dat Ariana grande kapsel) al m’n haren vast komen te zitten in m’n elastiekje
En dat het er niet uitziet
Wat doe ik fout
Hahaha, bij deze
Ohh ja goeie!
Want ik verontschuldig me ook vaak terwijl dat niet per se moet, waardoor ik ‘schuldiger’ lijk dan ik eigenlijk ben, snap je? Maar jouw tip is absoluut een goede! Dan kan ik nog wel mijn ei kwijt, maar maak ik het niet erger!
Ahhh schuldiger dan je bent Dat kan niet de bedoeling zijn.
Ik erger me aan mensen die overwerken en dit een beetje moeten uitmelken ofzo. Ik was laatst aan het koken voor vriendinnen en twee hielpen, en de derde hoefde niks meer te doen. Toen zei ze dat ze toch niks kon doen en dan maar even haar laptop erbij ging pakken. Ik dacht echt seriously, dan zijn we met vriendinnen gezellig en omdat je even niet kunt helpen met koken, is het nodig om te zeggen dat je het zo druk hebt en je laptop erbij moet pakken om nog een beetje te werken? Ik vind dat echt interessant doen, en ik heb juist respect voor mensen die overwerken, maar wel de grens kunnen stellen tussen werk en privé en niet een beetje interessant moeten doen om ieder moment aan te pakken om duidelijk te maken dat zij echt niet gemist kunnen worden en altijd wel iets moeten doen voor werk
Gewoon nee zeggen. VInd je dat moeilijk? Want ik leen mijn auto echt NOOIT aan anderen uit. Veel te schijterig dat er wat gebeurt.
Geen idee, ik zei iets van, heus ga je dat nu echt doen? (Want ik vond het echt belachelijk) En daarna legde ze haar laptop wel weg dus weet ook niet zo goed wat nou de intentie ervan was, even laten weten dat ze zo druk is ofzo?
Daar heb ik juist altijd een hekel aan als mensen dat doen… Net alsof ik vrijwillig heb zitten wachten terwijl de ander gewoon te laat is oid. Ik heb liever gewoon een sorry.
Een vrouw in de trein is uitgebreid haar nagels aan het vijlen en ik word echt gek van dat geluid, het is ook echt een geval ‘can’t unhear’.
Plus dat haar nagelvijlsel nu door de coupe zweeft, gatverdamme
Dat de vuilniswagen zoveel herrie maakt om 8 in de ochtend. Ik heb mijn raam open omdat het warm is en kan alles keihard horen
Dat ik geen zin heb om te ontbijten. Brood uit de vriezer gehaald (andere dingen waar ik vaak mee ontbijt zijn op) en nu weet ik niet wat ik er op wil en heb ik helemaal geen zin om te eten. Maar ik moet etennn.
Tja, ze weet toch al dat ze hem krijgt dus ze kan zeggen wat ze wil
Mezelf op het moment. Ik zit mezelf zo enorm hard in de weg, word er echt doodmoe van.
Voor de lol even een deur/motorkap vervangen voor een andere kleur dan je auto zelf voordat hij naar haar gaat, wraaaakkk. Of blikjes er achter hangen