Ik draag 1 soort handschoen vanwege pijn in mijn hand en heb zojuist met dat ding aan mijn nagels glak gelakt maar nu moet ik nodig naar de wc. Maar ik kan pas gaan als die nagels droog zijn en ik die handschoen uit kan doen.
De hond van de buren de iedere ochtend om half 7 de tuin in wordt gelaten om te plassen EN DE HELE BUURT WAKKER TE BLAFFEN
Kun je haar niet terug mailen of eenberichtje sturen met hetzelfde als wat je ons nu heb verteld? Dat moet ze toch wel begrijpen?
Mensen in de auto die hun richtingaanwijzer niet kunnen vinden
Zelfde geldt voor fietsers die hun arm niet uitsteken
Ik kan geen gedachten lezen!!! grrrrrr
De bovenburen, het is dag vijf dat ze ‘s ochtends vroeg beginnen met boren en dat dan ook UREN BLIJVEN DOEN
Ik begin de dag deze hele week al strontchagrijnig, word er helemaal gek van. En m’n huisgenoten merken het niet want die zijn om half 8 al op weg naar kantoor dus ik kan ook tegen niemand zeuren
Aan de eeeeeeeindeloze werkzaamheden in Den Haag (Kijkduin-Houtrust voor de kenners) waar ze echt een hele slechte planning voor hebben gemaakt. Bij het eerste gedeelte kon ik weet ik hoe lang mijn wijk amper uit- of inkomen, en bij dit volgende stuk staat constant alles vast en begeleiden ze het ook helemaal niet goed. Heb net een uur gedaan over een stukje van normaal nog geen kwartier. Zucht.
Ik hoop dat het je lukt! Succes in ieder geval.
Mensen die ‘‘whaha’’ of ‘‘muhaha’’ typen in plaats van ‘‘haha’’, het is verdomme geen Habbo Hotel.
Haha oja? Wat grappig! Nu ben ik natuurlijk heel nieuwsgierig waar jij woont. Het is allemaal gewoon zo slecht gepland, bij ons werd de wijk dus afgesloten onder het mom van ‘dan komt niet al het verkeer door jullie wijk’ - maar vervolgens konden wij er zo ongeveer niet meer uit.
ja sws
Ik erger mij steeds meer aan een vriendin. Ze is een goede vriendin maar ze zeurt zo.fucking.veel.
Ik noem haar de energievampier want na een middagje met haar ben je compleet leeggezogen qua energie.
Ik kan maar geen fatsoenlijke nagelstyliste vinden die vaak genoeg tijd heeft voor mij.
@mikselke doe jij aan nepnagels? Zo ja, goed adresje voor mij?
Ja precies hetzelfde hier, zo moeilijk! Ik merk ook wel dat ik het zelf in stand houd omdat ik mee ga in haar gezeur. Ik probeer voor mijzelf maar beetje afstand te houden en vooral met leuke mensen af te spreken die wel energie geven! Dit is op lange termijn namelijk niet goed voor jezelf…
Mensen die bijten in hun waterijsjes! Wat een gruwel
Langzaam lopende mensen waar je niet langs kan… aaargh
De kafkaeske kutsituatie waar ik net in terechtkwam toen ik mijn Facebook wilde verwijderen. Ooit heb ik daar schijnbaar mijn Spotify-account mee aangemaakt en die kan je dan dus niet loskoppelen. Nee, dan moet je je Spotify-abonnement deactiveren (incl. studentenkorting die je dan 12 maanden niet meer kan aanvragen! Nu ben ik bijna afgestudeerd maar toch, gekkigheid), dan een verzoek indienen om je Spotify-account te sluiten (want anders kan je geen nieuw account los van Facebook aanmaken op hetzelfde e-mailadres), en dan als dat over een paar dagen is gelukt kan ik weer Spotify aanmaken. Oh ja en dan moet je binnen Facebook nog de knop vinden om alles te verwijderen en dan gaat een periode van 14 dagen lopen waarbinnen je niet meer moet inloggen want dan activeer je alles wil.
Echt alsof je je uit de klauwen van Big Brother moet loswringen, heb ik ook gezegd in mijn formulieren in Spotify met al mijn 10000 verzoeken, dus ben nu wel een officieel #internetgekkie geloof ik maar goed.
Ik ben aan het oppassen maar weet niet hoelaat mn zus thuiskomt en ik wil naar huissssssssssssss
Vorig jaar kon ik nog mijn spotify van Facebook loskoppelen. Is die functie nu verdwenen?
Muggen
Omg dat is dus iets waar ik ook mee zit. Ik wil mijn facebook verwijderen maar toen ik spotify aanmaakte kon dat alleen met een fb account. En ik wil mijn spotify account niet kwijt!