Waar erger jij je aan?

Hmm ik doe het echt nooit op mn laptop. Op mobiel zie ik dit. Misschien kan je daar kijken en dan gewoon je fb wachtwoord proberen?

Elke keer als in Renate probeer te typen dan maakt de autocorrect er zeenatie van

8 likes

Als al die honden en katten buiten eens ff hun bakkes dichthouden?

1 like

Iene miene mutte :joy:

1 like

Oh ja. Ik werk op de lvm en het is echt drama. Gelukkig ga ik altijd met het ov, maar zie het echt iedere keer muurvast staan.

Aan de idioten die hier echt elke dag als een bezetene met hun motor door de straat scheuren! Dat geluid is zelfs als je binnenzit ZO onwijs oorverdovend. En nu om half 2 's nachts hebben ze nog steeds schijt en knetteren ze dat ding keihard de wijk door :confounded:

Ja sorry op de fiets naar huis luister ik altijd ongemakkelijke dingen

1 like

Mensen herkennen je toch wel van naam?

Joe, en vandaag zit er iemand echt keihard te ademen, steeds SNUIIIIF, blaas, SNUIIIF

:confused:

1 like

Ik ben zo moe, ik heb echt te weinig tijd om te slapen de afgelopen tijd. Gelukkig is het zomer, dan kan ik wat meer hebben. En respect voor mensen met kinderen die altijd te weinig slaap krijgen.

1 like

Mijn vriend die in de ochtend veel te vrolijk en wakker is

Dat had ik laatst ook. Toch maar niet gedaan :disappointed_relieved: Maar jij hebt een duidelijke, korte krachtige naam dus ik denk dat jij het wel kunt hebben. Ik kijk altijd sowieso naar naam én avatar.

Kan ik me ook aan ergeren. En wat dacht je van auto’s die scheuren met hele harde (k**) muziek. Ook 's nachts.Vooral in de zomer.

De gemeente die al sinds 8 uur met een zaag bezig is naast mijn open raam

Doe n paar tegels wat losser leggen of uitsteken zodat ze vallen

6 likes

Mensen die hun deuren niet fatsoenlijk dicht kunnen doen maar die met windkracht 10 dicht gooien. Iedere keer weer
 Schrik me constant half dood.
En als het dat niet is dan zijn er achterburen die 50x op een dag hun garagepoort open en dicht pleuren met keiveel kabaal. Sowieso maakt die poort een absurt geluid. En dan hebben ze gewoon een deur ernaast die ze kunnen gebruiken maar dat doen ze dus nooit.

1 like

Oh wow dat is wel heel vroeg! Maarja ze moeten wel hun werk doen natuurlijk en ik snap wel dat het met dit weer niet zo fijn is om dat om 3 uur ‘s middags te moeten doen

Hooikoorts. :disappointed_relieved: Mijn neus prikt, kriebelt of loopt en is knalrood, en elk jaar wordt het erger. Mijn holtes doen ook zeer. Als kind had ik dit nooit, een jaar of 5 geleden is het pas begonnen.

De lengte van jurkjes. Ik zoek een midi of maxi jurk maar alles wat ik in de winkels vind is boven de knie.

Heb je Steps al geprobeerd? Steps heeft veel jurken die net over de knie zijn omdat het een Nederlands merk is dat uit gaat van de gemiddelde lengte van de Nederlandse vrouw