Ik heb laatst nogal scheef in de zon gezeten blijkbaar en toen was de rechterhelft van mijn rug verbrand. Nu is dat bruin geworden en heb ik ook echt een bruine rechterbil en een witte linkerbil. Ofja tot waar mijn bikinibroekje heeft gezeten. En dan ook nog random vlekken op mijn rechterbeen en zij.
Niemand die het ziet natuurlijk maar ik vind het echt zo irritant dat ik niet gewoon een keer fatsoenlijk egaal bruin kan worden. Ben altijd een lapjeskat gewoon🙄
Sbs 6. Er is om de 15 minuten reclame bij een film (ik heb het helemaal bijgehouden, want dacht eerst dat kan toch niet) en straks komt ook nog eens hart van Nederland tussendoor.
Na jaren lang een luie darm en slecht werkende maag ( lees: ziekenhuis, medicijnen, ziekenhuis, medicijnen) nu na 3 klachtvrije jaren ( lang leve mijn zwangerschap) nu weer een maag die begint te protesteren…
Mag ik weer aan de bruistabletten ;’s en die zijn zo goor
Bij mij werkt deodorant spuiten op die plekken ook tegen het schuren, weet niet of je dat al geprobeerd hebt? Wel mega irritant dat dat pakketje zo lang duurt.
Daarnaast erger ik me aan het feit dat ik nog steeds mn oude date mis, had na wel verwacht dat ik hier na een tijdje overheen was…
Wat voor muziek? En hoe laat was dit? Vreselijk!
De algemene voordeur deed het vorig weekend erg moeilijk en zondag kwam ik laat thuis en ik kon gewoon niet thuis slapen omdat ik niet binnenkwam. Maandag gelijk de woningbouw gebeld en ze hebben gewoon niemand gestuurd??? Er zou woensdsg iemand komen, maar ik sliep bij mijn ouders en toen ik gisteren thuiskwam merkte ik dat er niks gebeurd was anders had ik nog kunnen bellen van de week.
Ik heb nog gezegd dat het ook gevaarlijk is, omdat je ook moeilijk buiten komt als je al binnen bent. Nu hoor ik hoe mensen proberen binnen te komen, namelijk door met hun volle gewicht tegen die deur te rammen. Helaas is mijn volle gewicht niet genoeg om de deur te openen. Ga vandaag weer naar mijn ouders om te voorkomen dat ik 's avonds voor een dichte deur sta
Heb je vandaag nog tijd om te winkelen? H&M heeft van die shapewear broekjes en dat is voor mij een perfecte oplossing. De pijpjes rollen ook niet op en ze zitten erg fijn.
De buuf van mijn ouders doet nagels, maar ik ben niet heel erg thuis daarin
Heb wel ooit wimper extensions gehad (tyfusduur, tijdrovend en totaal onpraktisch) ik moest elke 2 laten vullen want mijn wimpers groeien snel en HAAT het om niet in m’n ogen te kunnen wrijven. In half jaar tijd echt té veel geld aan uitgegeven
Sorry maar ik ga stuk. Nog nooit eerder gehoord. Wat vreselijk om dit aan te horen
Ik was de hele week strak op dieet en er is nog geen gram af. Super frustrerend nu ik merk dat het niet meer zo makkelijk gaat als toen ik wat jonger was. (Mag niet zeiken want ik wil er maar een paar kg af voor een bikinibody maar toch ben ik nu chagrijnig)
Ooo, ik dacht snollebollekes muziek als in de slettendisco lijst. Want dat soort muziek is m’n guilty pleasure in de douche ‘guuurl look at that body, I work oooouut!’.
Mijn huisgenoot die de afgelopen dagen lijkt te leven op knoflookbrood waardoor het hele huis er naar ruikt.
Welk spul heb je gekocht? En heb je het al eens eerder gebruikt?
Aan de reclame op Instagram, om de drie, vier posts.
Aan die ordinaire oude vrouw die steeds tegen me aan duwde in de rij voor de NS bus. Zelfs nadat ik er iets van had gezegd dacht ze dat ze haarzelf wel voor me de bus in kon proppen. Dacht het niet. Toen de andere vrouw die besloot stinkchips te eten in een warme volle bus. Ze maakte het dicht toen ik er vies naar had gekeken haha. En het feit dat ze dit traject nu opengooien, het is het eerste weekend van de zomervakantie…
Normaal heb ik helemaal niet zo veel ergenissen in het openbaar vervoer. Maar vandaag
Oh dit verklaart voor mij waarom er NOOIT iets goed zit bij de steps
Zijn de jurken te lang voor jou? Voor mij wel namelijk, ik moet ze altijd inkorten
Ook dat echt zijn lengte daar wel staat, maar niet de geboortedatum
Hahaha waarom google je Bottas
Edit: oh Fins. I get it.
Wtf is die bottas serieus jonger dan ik? Qua gedrag is hij echt 300 jaar ouder