Waar erger jij je aan?

Ik was de hele week strak op dieet en er is nog geen gram af. Super frustrerend nu ik merk dat het niet meer zo makkelijk gaat als toen ik wat jonger was. (Mag niet zeiken want ik wil er maar een paar kg af voor een bikinibody maar toch ben ik nu chagrijnig)

1 like

Ooo, ik dacht snollebollekes muziek als in de slettendisco lijst. Want dat soort muziek is m’n guilty pleasure in de douche ‘guuurl look at that body, I work oooouut!’.:notes:

2 likes

Mijn huisgenoot die de afgelopen dagen lijkt te leven op knoflookbrood waardoor het hele huis er naar ruikt.

Welk spul heb je gekocht? En heb je het al eens eerder gebruikt?

Aan de reclame op Instagram, om de drie, vier posts.

6 likes

Aan die ordinaire oude vrouw die steeds tegen me aan duwde in de rij voor de NS bus. Zelfs nadat ik er iets van had gezegd dacht ze dat ze haarzelf wel voor me de bus in kon proppen. Dacht het niet. Toen de andere vrouw die besloot stinkchips te eten in een warme volle bus. Ze maakte het dicht toen ik er vies naar had gekeken haha. En het feit dat ze dit traject nu opengooien, het is het eerste weekend van de zomervakantie…
Normaal heb ik helemaal niet zo veel ergenissen in het openbaar vervoer. Maar vandaag :rolleyes:

Oh dit verklaart voor mij waarom er NOOIT iets goed zit bij de steps

Zijn de jurken te lang voor jou? Voor mij wel namelijk, ik moet ze altijd inkorten

Ook dat echt zijn lengte daar wel staat, maar niet de geboortedatum :joy:

3 likes

Hahaha waarom google je Bottas :joy:

Edit: oh Fins. I get it.

2 likes

Wtf is die bottas serieus jonger dan ik? Qua gedrag is hij echt 300 jaar ouder

3 likes

Vevina gebruik ik en het werkt echt als een tiet, zit nu aan mijn tweede tube en nooit meer last van chub rub.

Pff ik kan er ook zo niet tegen als mensen voor proberen te dringen. Was het op het traject Eindhoven - Den Bosch? Las vandaag dat je in Eindhoven 1.5 uur moest wachten door te weinig bussen. Ik moet morgen ook reizen op dat traject, kan niet wachten

1 like

Bij mij zijn het Westlanders die dit zeggen.

Ik krijg nooit reclame bij instastories? (gelukkig maar) Is dat dan weer bij iederen anders? Ik heb nog niet zolang insta dus heb echt geen idee.

Deze dingen die altijd met de stamperkant naar boven in je drankje zitten
image
Altijd al plakkerige handen gewild bedankt

27 likes

Ja, ik ging van DB richting Eindhoven. Overal lange rijen. Ik had ook gelezen dat de stopbussen ook niet kwamen opdagen. Niet goed gepland in ieder geval.

Wat is erger dan mensen die een lege wc-rol laten hangen???

Mensen die één velletje laten hangen onder het mom van “dan hoef ik geen nieuwe rol te pakken”.
:confused::confused:

36 likes

Gewoon ter plekken doen. Mijn vriend heeft er ook een handje van om altijd gelijk te willen hebben, gelukkig is er Google die kan bewijzen dat ik gvd gelijk heb.

2 likes

Waarom kan je in Duitsland bij heel veel winkels, restaurants etc niet pinnen??? Hallooo het is 2018. En super kut want in Nederland is het juist pinnen dus had steeds geen contant geld :frowning:

1 like