Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Ik weet al deze toppgrafiedingen echt alleen maar omdat ik naar de Grote Podcastlas luister :joy::joy:

5 likes

ik heb bij de thursday 30 quiz pas geleerd dat de naam is veranderd vanwege de associatie met zwitserland!

krijg zin in een topotopic omg k ben echt een saaie nerd

5 likes

@parapluie

Door het baktopic bij te lezen leerde ik van deze post van jou iets…
Ik denk al mijn hele leven: ja leuk rijzen totdat het deeg in volume is verdubbeld maar hoe weet ik wanneer het zover is want het is niet alsof het me dan een e-mail stuurt?

Maar je kunt dat ding waar je je deeg in hebt van te voren markeren. Als je een beetje slim bent.

Oh en door deze post kwam ik er laat achter dat we twee paraplu’s hebben. Een Nederlandse en een Franse.

@paraplu

7 likes

Soms kan het zo eenvoudig zijn he? :sweat_smile: beter laat dan nooit!

1 like

Omg let’s go

3 likes

Haha ik wou jou net taggen.

1 like

Disney Japan heeft begin 2000 een reeks eurobeats albums uitgebracht met klassiekers, echt bangers

7 likes

Echt heel erg maar ik kom er gisteren pas achter dat ik al heel mijn leven lang het streepje bij de Q aan de verkeerde kant zet :joy::joy::joy:

32 likes

ik ga stuk hahahaha hoe kwam je hierachter? is dit op school nooit ter sprake gekomen? hahahahaha

3 likes

Ik stuurde een kaartje naar een vriendin wiens naam met de Q begint en ze zei ‘dit heb jij zeker niet geschreven?’, dus ik zei van wel en toen zei ze ‘het streepje aan de verkeerde kant stond :joy:

11 likes

Dat Perez Hilton niet z’n echte naam is en hij dus ook helemaal geen familie is van Paris

2 likes

Huh hoe heet hij dan :joy:

3 likes

Mario Lavandeira

4 likes

IMG_7077

6 likes

Uit dit artikel: https://www.ad.nl/show/gossipblogger-perez-hilton-met-spoed-opgenomen-na-streamen-schokkende-beelden~aa164169/ :sweat_smile:

Dus misschien is dit respectloos sorry hij leeft nog wel

ik ging hem nietsvermoedend googelen door dit bericht

15 likes

Dat is zijn hele brand, niemand die zo vies was over de breakdowns van Britney en Lindsey bijvoorbeeld dus laten we dit karma noemen.

29 likes

En dat Perez Hilton kinderen heeft

1 like

En gay celebrities uit de kast forceren. Naar mannetje

2 likes

Lindsay Lohan altijd met een cokeneus photoshoppen toch? En de man van Jessica alba was altijd Cashole warren. Waarom las ik dit vroeger?

3 likes