Waar kwam jij pas heel laat achter?

Doe jij iets met bijen dat je dit weet? Zo interessant!

1 like

Wow super interesant!

1 like

Ik keek dit filmpje en kwam er pas tijdens het kijken achter dat ze een schop, als in een trap, bedoelen, en niet het zware graafinstrument :redface: Ik vond het al zo’n fascinerende titel :’)

Wel heel beschamend dit :grimacing:

14 likes

Haha wilde je al bestoken met allerlei vragen over de bij en hoe het nu echt met ze staat in Nederland en hoe het dan is om imker te zijn etc :joy:

11 likes

Dat het papegaai is en niet papagaai

2 likes

Dit dus hahaha

14 likes

Ow shit

1 like

Mind blown :flushed: (Dus ik vertel dit feitje net heel enthousiast tegen echtgenoot, en hij reageert met een droog “wist ik, maart-oktober”. Pfft.)

5 likes

hoe kan dit??? :joy:

nou ja, ik ben er door mijn vriend achtergekomen dat ik een beetje groen in mijn ogen heb. Hij vertelde het me steeds maar ik zei: doe normaal man, ze zijn gewoon blauw, al mijn hele leven dus stop met die grappen. Totdat ik mijn ogen goed ging bestuderen, ik zat echt: verrek, je hebt nog gelijk ook :joy:

Ik heb een macro-foto van mijn vriends iris aan de muur hangen, ik vind het echt fascinerend, net een soort planeet!

8 likes

Zoiets heb ik ook!! Ooit zei een kind: “hee, jij hebt sproetjes in je ogen” en toen zag ik pas dat er bruin in mijn groene ogen zat haha.

1 like

Dat paarden en muizen niet kunnen overgeven.

10 likes

Muizen wist ik ook niet! Maar er zullen wel meer dieren zijn die dat niet kunnen toch?

1 like

Haha waaaat! Dat is lollig.

1 like

Nu zou ik graag een paard willen zijn. Nooit meer emetofobie.

10 likes

Bij een verjaardag zong ik vroeger altijd: Toemkaboetska viel kloek. Kwam er jaren later pas achter dat dit Duits was: Zum geburtstag viel glück! :sweat_smile: zing het nu nog weleens expres fout haha

56 likes

Ik vind jouw versie leuker

1 like

Ik heb ook groen-bruine ogen. Maar bij mij noemde een vriendinnetje het “roest ogen”.

1 like

Hahah ja exact dat, ik dacht ook altijd dat het van een of andere inheemse stam kwam die taal.

1 like

Dat Santa Clarita Diet iets met horror is. Totaal iets anders dat ik had verwacht. Ik dacht dat het een soort serie zou zijn die vergelijkbaar is met de film Eat Pray Love :expressionless:

4 likes