Waarin ben jij een snob?

Hoe kun je geen verschil proeven tussen Pepsi en Coca cola. Ik ben ook echt teleurgesteld als je cola besteld en Pepsi krijgt.

13 likes

? Mij interesseert het colamerk me niet. Ik bedoel alleen maar, als iemand het wel een probleem vindt, ervaart diegene blijkbaar inderdaad verschil tussen die 2 producten. Want als dat niet zo was zou het hele probleem niet bestaan toch.

1 like

Haha kijk even in welk topic je zit :stuck_out_tongue:

2 likes

Maar veel dingen vind ik ook niet echt als een snob overkomen, het is toch jammer om juist geld te verspillen qua eten waarvan je weet dat de kwaliteit om te jaaaanken is. Dan maar niet, dan bespaar ik wat euro’s, dan aan hele slechte shit. Maar mozzarella komt ook echt door mn moeder, ze kan goedkope mozzarella niet aan lol en En heeft mij altijd gezegd dat ik buffelmozzarella moet hebben. Of je dan al een snob bent?

Heeft ah dan lekkere mozzarella? Welke raad je aan?

1 like

Kreeg je pepsi max? :sob::sob: dat vind ik echt niet lekker. Gewone pepsi vind ik nog wel oké.

Ik vraag tegenwoordig altijd of ze coca cola of pepsi hebben

1 like

Ik vind deze lekker! Ben alleen totaal geen mozzarella expert dus ik weet niet of dit ook aan snobistische standaarden voldoet. @anon28710462 als onze huis-Italiaan, ziet dit er acceptabel uit?

8 likes

Die is lekker!

1 like

Ja :sob::sob:

2 likes

Ja zeker!

1 like

Haha ja nice! Maar ben wel team Coca Cola :grinning_face_with_smiling_eyes: en team bier :heart_eyes:

1 like

Met water heb je dat ook. Ik hoef echt geen Spa blauw. Dan nog liever kraanwater voor het zelfde bedrag als het niet gratis kan.

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Gierige acties #2

Idd. En helemaal vervelend als je naar een bepaald merk vraagt en je krijgt een ander merk :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Mijn vriend gebruikt mozzarella van koemelk voor bovenop de pizza. Want die gaat in de oven en dan schijn je het verschil met buffel niet zo goed te proeven. Toen de vrouw bij de kaaswinkel maar vol bleef houden dat hij buffel mozzarella moest hebben, ook op de pizza, heeft hij gezworen om daar nooit meer heen te gaan. Hij kan er nog steeds boos om worden. Blijkbaar maakt mozzarella mensen echt wat uit

4 likes

Weet niet of ‘t helemaal past. Maar ik betaal graag voor m’n comfort :joy: Hoef geen dure kleding of duur eten of iets, maar als ik stress heb of moe ben, betaal ik gerust 40 euro voor een taxi ook al kost het ov 5 euro.

22 likes

Eww ja, Spa Blauw smaakt naar sleutels en muntgeld.

20 likes

Mozzarella op kamertemperatuur laten komen voor het eten en niet rechtstreeks uit de koeling eten scheelt ook heel veel qua smaak!

2 likes

Yep, dan smaakt ie minder naar niks, probeer maar hahaha. En door de koud wordt ie eigenlijk net een beetje te hard/rubberig ofzo

1 like

Hahaha deze twee SOWIESO. Ik heb altijd de neiging om te zeggen; Pepsi? Oh mag ik dan ook met monopoly geld betalen?

Bahhh.

Verder koffie. Gaaaadver van die koffie uit zo’n bedrijven automaat. Of Senseo. Of INSTANT koffie ( van die zakjes met bijvoorbeeld erop: “ amaretto latte’ Heeerlijke koffie, u hoeft alleen heet water toe te voegen.” Dat is gewoon geen koffie, dat is een taakstraf om op te drinken. Ophouden hoor.

13 likes