Doen ze er ook ijsblokjes in?
Appie is mijn supermarkt
Ja bij wijn trek ik ook een grens. Ga geen gore wijn drinken. Dan maar water.
Komt er iemand met Kaapsche Pracht aanzetten dan bedank ik vriendelijk.
Dessertwijn is idd echt afschuwelijk. Ik had ooit collega’s uit londen en die namen dan speciaal uit londen dessertwijn voor mij mee. Is er überhaupt is speciaals aan wijn uit londen? en dan gaven ze me dan altijd 2 flessen cadeau, het was echt next level zoet.
Ik vind dit alleen lekker als je al een heel wijnarrangement achter de kiezen hebt, en dan een heel klein beetje in een glaasje bij een dessert in een luxe restaurant. Dus als een soort van portje ofzo.
Veel te zoet inderdaad om casual weg te tikken.
Ik vind de dessertwijn bijna altijd een van de lekkerste wijnen van het wijnarrangement Duidelijk een impopulaire mening hier! Ik drink thuis overigens verder vrijwel nooit zoete wijnen want na één glas heb je wel genoeg gehad.
Ik heb al een bijna een jaar een cadeaubon liggen voor een flink bedrag bij een luxe restaurant. En ik bewaar die bewust voor een eerste date night na mijn zwangerschap. Ik wil dan perse een dik wijn arrangement erbij, want dat maakt alles zoveel lekkerder. Als soort van extra sausje over je eten.
Ik heb nu ook het gevoel van; ik wil nooit meer basic / goedkope wijn drinken. Maar dat komt omdat ik het al zo lang niet op heb. Straks op een feestje sta ik vast gewoon weer te tanken haha.
Brood. Mijn vriend had laatst helemaal zijn best gedaan om ‘volkoren’ brood voor mij te kopen maar zag gelijk dat het geverfd witbrood was
Ja mee eens hoor! Maar dat laatste, kies je dus ook nooit een fles wijn van de kaart ergens? Want dan heb je toch zelf in de hand wat je drinkt?
@Tubing ah zo fijn om daarnaar uit te kunnen kijken!
Hagelslag, alleen de Ruijter puur is de echte voor mij.
Nagellak. Of het is Essie, of Holo Taco wat ik gebruik. Zonde van al die Catrice- of Essenceflesjes in mijn lade.
Ik ben best wel een horecasnob blijkbaar. Kijk, als je op een standaard terras een biertje gaat drinken interesseert het me allemaal niet zo, maar als je naar een net wat luxere tent gaat vind ik het zo’n domper als de bediening slecht is. Het is natuurlijk een vak, en moeilijk om personeel te vinden, maar echt zulke simpele dingen kunnen zo’n verschil maken.
Als je zegt dat je een drankje komt doen, de menukaart niet met de etenskant, maar met de drankenkant aanbieden. Dat het je opvalt als de tafel vies is en dat uit jezelf schoonmaken. Als ik nog een wijntje bij een kaasplankje bestel, niet pas na 20 minuten de wijn brengen als de kaas inmiddels op is. En sowieso vrolijk en vriendelijk zijn, ipv een beetje laconiek.
(Ja, ik kom er net vandaan en mijn vriend vindt dat ik zeur)
Onee geen gezeur, ik vind deze tekens van attentheid ook absoluut een groot verschil maken!
Heel herkenbaar, ook logisch toch dat je in bepaalde restaurants een hogere verwachting hebt?
En niet een kwartier met leeg glas moet wuiven enzo, dat maakt mijn avond echt stuk hoor.
Helemaal herkenbaar! Of als je na het dessert genegeerd wordt bijna omdat je toch “klaar” bent. Maar ik denk dat een hoop hiervan ook komt omdat je dan zelf in de horeca bij een wat luxere tent gewerkt hebt.
Ja dit dus ook, ben je de hele avond super blij en geniet je van super lekker eten en goede service, maar dan ineens minder personeel, en degenen die er dan nog zijn, hebben het ineens druk met kletsen samen, zucht
Ik vind het zo knap als je in de horeca werkt, ik zou namelijk dit soort dingen eerlijk tegen klanten vertellen. De klant is koning vind ik de grootste onzin, iedereen moet normaal doen.
Gewoon mensen die overal gaan zitten zonder eerst te vragen. Koppel die aan een tafel van 4 gaat zitten. Dat kan als het rustig is maar doe ik niet als ik grotere groepen niet meer kan installeren.
Nu ben ik benieuwd welke latex verf bij jou door de test komt?
Verschillen Sigma en Histor echt heel veel? Het valt allebei toch onder Sigma. Ik heb nog nooit iemand met Sigma of Sikkens zien verven en hoor juist altijd dat Histor ook goede verf is