Waarin ben jij een snob?

Hahah door die zakjes heb ik koffie leren drinken :see_no_evil:. Wij hebben op het werk nu een bonenautomaat van douwe egberts ipv zo’n automaat waar ze van die zakken in doen en de koffie smaakt nu wel echt stukken beter!

1 like

Hahaha met buffelmozzarella neerkijken op ‘normale’ mozzarella, is toch allemaal dezelfde troep

Team burrata :heart:

7 likes

Dus mozzarella is burtatta?

11 likes

Maar een burrata is een mozzarella-bol met room erin. Als je dus een slechte burrata hebt kan een buffelmozzarella zeker lekkerder zijn.

2 likes

Bestaat er slechte burrata?

2 likes

Ik denk dat je nieuwe vriendinnen nodig hebt haha, dat is mij nog nooit overkomen.

9 likes

Same

Maar je lijfspreuk is wel echt :star::star::star::star::star:
@Tedmosby snap echt niet dat dat zo populair is.

1 like

Oh ja inderdaad geen chardonNAY

1 like

Doen ze er ook ijsblokjes in?

1 like

Appie is mijn supermarkt

3 likes

Ja bij wijn trek ik ook een grens. Ga geen gore wijn drinken. Dan maar water.

Komt er iemand met Kaapsche Pracht aanzetten dan bedank ik vriendelijk.

2 likes

Dessertwijn is idd echt afschuwelijk. Ik had ooit collega’s uit londen en die namen dan speciaal uit londen dessertwijn voor mij mee. Is er überhaupt is speciaals aan wijn uit londen? :joy: en dan gaven ze me dan altijd 2 flessen cadeau, het was echt next level zoet.

1 like

Ik vind dit alleen lekker als je al een heel wijnarrangement achter de kiezen hebt, en dan een heel klein beetje in een glaasje bij een dessert in een luxe restaurant. Dus als een soort van portje ofzo.
Veel te zoet inderdaad om casual weg te tikken.

8 likes

Ik vind de dessertwijn bijna altijd een van de lekkerste wijnen van het wijnarrangement :joy: Duidelijk een impopulaire mening hier! Ik drink thuis overigens verder vrijwel nooit zoete wijnen want na één glas heb je wel genoeg gehad.

4 likes

Ik heb al een bijna een jaar een cadeaubon liggen voor een flink bedrag bij een luxe restaurant. En ik bewaar die bewust voor een eerste date night na mijn zwangerschap. Ik wil dan perse een dik wijn arrangement erbij, want dat maakt alles zoveel lekkerder. Als soort van extra sausje over je eten.
Ik heb nu ook het gevoel van; ik wil nooit meer basic / goedkope wijn drinken. Maar dat komt omdat ik het al zo lang niet op heb. Straks op een feestje sta ik vast gewoon weer te tanken haha.

5 likes

Brood. Mijn vriend had laatst helemaal zijn best gedaan om ‘volkoren’ brood voor mij te kopen maar zag gelijk dat het geverfd witbrood was :cry:

4 likes

Ja mee eens hoor! Maar dat laatste, kies je dus ook nooit een fles wijn van de kaart ergens? Want dan heb je toch zelf in de hand wat je drinkt?

@Tubing ah zo fijn om daarnaar uit te kunnen kijken!

1 like

Hagelslag, alleen de Ruijter puur is de echte voor mij.

12 likes

Nagellak. Of het is Essie, of Holo Taco wat ik gebruik. Zonde van al die Catrice- of Essenceflesjes in mijn lade.

5 likes

Ik ben best wel een horecasnob blijkbaar. Kijk, als je op een standaard terras een biertje gaat drinken interesseert het me allemaal niet zo, maar als je naar een net wat luxere tent gaat vind ik het zo’n domper als de bediening slecht is. Het is natuurlijk een vak, en moeilijk om personeel te vinden, maar echt zulke simpele dingen kunnen zo’n verschil maken.

Als je zegt dat je een drankje komt doen, de menukaart niet met de etenskant, maar met de drankenkant aanbieden. Dat het je opvalt als de tafel vies is en dat uit jezelf schoonmaken. Als ik nog een wijntje bij een kaasplankje bestel, niet pas na 20 minuten de wijn brengen als de kaas inmiddels op is. En sowieso vrolijk en vriendelijk zijn, ipv een beetje laconiek.

(Ja, ik kom er net vandaan en mijn vriend vindt dat ik zeur)

57 likes