Waarin ben jij een snob?

Onee geen gezeur, ik vind deze tekens van attentheid ook absoluut een groot verschil maken!

Heel herkenbaar, ook logisch toch dat je in bepaalde restaurants een hogere verwachting hebt?
En niet een kwartier met leeg glas moet wuiven enzo, dat maakt mijn avond echt stuk hoor.

Helemaal herkenbaar! Of als je na het dessert genegeerd wordt bijna omdat je toch “klaar” bent. Maar ik denk dat een hoop hiervan ook komt omdat je dan zelf in de horeca bij een wat luxere tent gewerkt hebt.

4 likes

echt helemaal mee eens maar van mijn kant een irritatie wat betreft de tafel schoonmaken: mensen die van alle vrije tafels de vieze tafel met nog spullen erop uitkiezen, hun eigen spullen overal op de tafel leggen en dan mij er op aanspreken dat hun tafel vies is :joy::sob: ja als je 3 seconden had gewacht of het even van tevoren had gevraagd had ik hem gewoon op kunnen ruimen en schoon kunnen maken, je gaat zelf aan een smerige tafel zitten ??
(gaat vooral om mensen die het dus niet netjes even vragen of aangeven of uberhaupt wachten tot na je de bestelling hebt opgenomen maar direct heel verontwaardigd doen en me ook niet eens ruimte geven om het schoon te maken)

8 likes

Ja dit dus ook, ben je de hele avond super blij en geniet je van super lekker eten en goede service, maar dan ineens minder personeel, en degenen die er dan nog zijn, hebben het ineens druk met kletsen samen, zucht :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik vind het zo knap als je in de horeca werkt, ik zou namelijk dit soort dingen eerlijk tegen klanten vertellen. De klant is koning vind ik de grootste onzin, iedereen moet normaal doen.

5 likes

Gewoon mensen die overal gaan zitten zonder eerst te vragen. Koppel die aan een tafel van 4 gaat zitten. Dat kan als het rustig is maar doe ik niet als ik grotere groepen niet meer kan installeren.

4 likes

Nu ben ik benieuwd welke latex verf bij jou door de test komt?

2 likes

Ik ben nog steeds blij dat ik 7 jaar geleden mijn hele huis heb gewit met Trimetal.
1 laag en het is gedekt, egaal en afschrobbaar. :+1:

2 likes

Verschillen Sigma en Histor echt heel veel? Het valt allebei toch onder Sigma. Ik heb nog nooit iemand met Sigma of Sikkens zien verven en hoor juist altijd dat Histor ook goede verf is

Kan deze verf ook gemend worden zoals in een bouwmarkt? Gaat een hele nieuwe wereld open.

2 likes

Ik ben zelf niet zo’n kenner maar van m’n ouders die wel echt klussers zijn zeggen ook dat goede verf van bijv sikkens (die koop ik altijd) zowel latex als lak, echt het verschil maakt. Soms schrik ik wel van het prijsverschil maar ik luister braaf haha.

Ohja frogtape <3 1 keer andere gebruikt, nou dat heb ik geweten… Hele stukken verf kwamen terug mee toen ik het er weer afhaalde :tired_face:

3 likes

Chocolade. Ik vind milka ook smerig smaken. Ik heb dan liever een klein stukje kwalitatief betere chocolade dan zo’n mierzoete reep

6 likes

Pizza!

Ja kom ik aan, maar in :dizzy: ItAliE :dizzy: zijn de pizza’s zo lekker, en dan kom je hier in Nederland bij de gemiddelde pizzeria. Taaie korst, kilo’s kaas ipv mozzarella (:cry:), enorme hoeveelheden ingrediënten.

Nu zijn er tegenwoordig wel betere tenten die pizza maken zoals de Italianen maar man, ik vind het zo zonde van mijn eetlust om dat aan een Hollandse pizza te besteden. Snob-alert!

8 likes

Haha ik ook. Zelfs keer extra dagen vakantie geboekt en een dag extra gereden omdat ik perse ‘echte’ pizza wilde uit Italië. En we nu toch relatief in de buurt waren.

Bestel ook alleen pizza bij het restaurant hier in de stad die van italianen is.

2 likes

Onze schilder wilde die iig niet gebruiken omdat hij dat kut verf vond :sweat_smile: dus hij heeft die kleuren in een ander merk laten mengen

2 likes

Geurkaarsen

Als ik hoor dat iemand van Yankee Candle houdt denk ik gelijk dat diegene slechte smaak heeft :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face:

En het omgekeerde wanneer ik bij iemand thuis kom en er staat een Fornasetti kaars, of Cire Trudon, Diptyque, Malin & Goetz, Le Labo of Byredo

12 likes

Welke merken koop jij graag?

1 like

Ik heb altijd Diptyque thuis!
Feu de Bois voor de winter
Figuier voor de zomer
en Cannabis van Malin & Goetz het hele jaar door, maar dit is wel een speciale geur waar je van moet houden

1 like