Waarin ben jij een snob?

Ah neeeeeeee gatverdamme wat goor :face_vomiting:

3 likes

Getverrr waar is dit voor

Sorry late reactie maar ik kijk niet alleen naar merken maar naar waar een kledingstuk van gemaakt is en wil graag zelf voelen.

• Truien/cardigans: altijd van wol/cashmere. Goede merken zijn: Theory, Eric Bompard, Isabel Marant, J. Crew, Everland, Uniqlo. Soms ook van &Other stories / COS alleen COS heeft rare pasvormen vind ik.
  • T-shirt: altijd van katoen, er is een lijn van Esprit die de perfecte white tee maakt voor mijn gevoel.
  • Blouses: vooral van zijde. Ook daar goed proberen te voelen. Maar de standaard zijden blouses van Sezane vind ik goed (zwart/beige). Verder ook van Theory, Isabel Marant, Vanessa Bruno en Malene Birger.
  • Broeken: vind ik nog lastig hoor maar nu heb ik een jeans van Levi’s die ik goed vind.

Ik hoop dat dit een beetje helpt. Maar ik ben al jaren met mijn kledingkast bezig en kan nu oprecht zeggen dat ik er blij mee ben.

19 likes

Welke lijn van Esprit is dit? Ik heb nieuwe witte shirts nodig aangezien Goat mijn lievelings niet meer maakt.

2 likes

Gourmetten met kerst. :neutral_face: En dan vooral als er gewoon zo’n schaal vlees wordt gehaald met huzarensalade uit een bak.
Ik wil gewoon een diner.

17 likes

Welke parfum gebruik je? Once you go niche perfume you can’t go back :weary:

6 likes

Hahaha ja deze nosy nancy wil dit ook weten.

5 likes

Ja, same! (Ik ruik wel lekkerder)

3 likes

Haha de meest standaard geur onder de niche parfums :stuck_out_tongue: En no worries hoor, draag ‘m zelf ook. Maar grappig dat je het snobistisch vindt terwijl het zo basic is.

20 likes

Een snobisme over een… snobisme. Wauw, meta!

115 likes

Die ken ik niet, zal eens ruiken! Ik heb Atlas Fever van Ex Nihilo en Blanche van Byredo. En Myr en Tonka van Jo Malone maar dat is niet echt niche meer, zeker niet sinds Douglas die verkoopt.

3 likes

je kunt een hoop van bohemian rhapsody vinden, maar het is absoluut geen basic shit

16 likes

Basic shit is Marco Borsato die ook nog veel nummers coverde vanuit het Italiaans.

6 likes

shame on you, hoe durf je kensington te vergelijken met queen? Bohemian Rhapsody is een unicum, een parel in de muziek, om ook even te meta snobben.

13 likes

Hier moet ik echt nog regelmatig aan denken! Blijf dit zo’n heerlijk snobisme vinden.

2 likes

Haha ja vooral dit zal ik nooit vergeten:

Ik zie steeds voor me dat iemand altijd en overal een zak ijs achterop haar fiets heeft.

13 likes

Een vriend van me doet dat als hij friet eet met vrienden en niet zeker weet of ze wel echt mayonaise in huis hebben. Hij heeft te vaak gehad dat het dan fritessaus bleek dus nu neemt ie zelf een pot mee :joy:

34 likes

Dit is echt next level snobbery :sunglasses:

3 likes

Gelijk heeft-ie, frietsaus, wat een teleurstelling is dat altijd.

9 likes

same wat betreft cola light, drink standaard een blikje per dag bij de lunch, en heb ook besloten dat ik deze verslaving helemaal geaccepteerd heb. ik heb mijn vrienden inmiddels ook zo getraind dat ze standaard blikjes cola light in huis hebben. :sparkling_heart:

4 likes