Welke parfum gebruik je? Once you go niche perfume you can’t go back 
Hahaha ja deze nosy nancy wil dit ook weten.
Ja, same! (Ik ruik wel lekkerder)
Een snobisme over een… snobisme. Wauw, meta!
Die ken ik niet, zal eens ruiken! Ik heb Atlas Fever van Ex Nihilo en Blanche van Byredo. En Myr en Tonka van Jo Malone maar dat is niet echt niche meer, zeker niet sinds Douglas die verkoopt.
je kunt een hoop van bohemian rhapsody vinden, maar het is absoluut geen basic shit
Basic shit is Marco Borsato die ook nog veel nummers coverde vanuit het Italiaans.
shame on you, hoe durf je kensington te vergelijken met queen? Bohemian Rhapsody is een unicum, een parel in de muziek, om ook even te meta snobben.
Hier moet ik echt nog regelmatig aan denken! Blijf dit zo’n heerlijk snobisme vinden.
Haha ja vooral dit zal ik nooit vergeten:
Ik zie steeds voor me dat iemand altijd en overal een zak ijs achterop haar fiets heeft.
Een vriend van me doet dat als hij friet eet met vrienden en niet zeker weet of ze wel echt mayonaise in huis hebben. Hij heeft te vaak gehad dat het dan fritessaus bleek dus nu neemt ie zelf een pot mee ![]()
Dit is echt next level snobbery ![]()
Gelijk heeft-ie, frietsaus, wat een teleurstelling is dat altijd.
same wat betreft cola light, drink standaard een blikje per dag bij de lunch, en heb ook besloten dat ik deze verslaving helemaal geaccepteerd heb. ik heb mijn vrienden inmiddels ook zo getraind dat ze standaard blikjes cola light in huis hebben. ![]()
Ik ben nog steeds een manieren-snob. In 2019 zei ik blijkbaar dat ik niet met iemand zou daten die niet het verschil weet tussen een smoking en een rokkostuum. Dat maakt me nu niet zo veel meer uit, maar ik kan me er wel mega aan ergeren als mensen doen alsof ze heel netjes zijn terwijl ze dat eigenlijk niet zijn. Ik was laatst nog met een man die zelf een enorme snob was, maar mij aan de kant van de weg liet lopen terwijl we naast elkaar op de stoep liepen. Dan kun je me net zo goed in mijn gezicht spugen.
Ik vind dit echt heel netjes 2 blikjes. Ik drink niets anders ![]()
Same. 1,5l op een dag soms ![]()
Snap ik helemaal! Ik vind ook echt dat er een verschil moet zijn tussen werk en een privé situatie. Op werk zou ik het ook heel gemakkelijk vinden als een man per se de deur voor me openhoudt omdat ik een vrouw ben. Maar deze man doet echt alsof hij de meest ‘well bred’ man ooit is en dan kan ik wel echt neerkijken op het feit dat hij zo’n ‘fout’ maakt. Net als mensen die doen alsof ze heel high class zijn maar vervolgens lelijk doen tegen de ober, maar dat is denk ik van de meeste mensen wel een ergernis.
Ik ben overigens heel vaak in een innerlijk conflict tussen hoe ik vind dat mensen bepaalde manieren moeten hebben en feminisme, want veel etiquetteregels gaan natuurlijk niet echt uit van gelijkheid.
Ik merk dat Cola Light steeds minder wordt verkocht? Bij veel supermarkten is er alleen nog maar Cola Zero. Ik vind dat kut.
In horeca is het al zo goed als niet meer te krijgen ![]()
In supermarkten ook steeds vaker niet dan wel
Ik vind zero niks