Bubble tea. Praat niet tegen mij over bubble tea als je naar Yoyo gaat.
Heb je aanraders? Ik vind Yoyo idd echt instapmodel
Ik ga stuk omdat jij dit vraagt maar ik heb vooral aanraders in Rotterdam, als je daar wel eens komt!
Rotterdam
QQ bakery vind ik de allerlekkerste, ook lekkere baksels dus sowieso een aanrader. Coco en Tea Society zijn ook lekker. &tea Yucha en Infinitea zijn ook wel prima, K-ea was lekkerder toen het nog Lily’s was. Cutea vind ik overrated en 8tea5 is echt niet lekker. Saigon King is ook goed en hun eten is ook lekker, zelfde geldt voor HOT&HOT.
QQ Bakery is top, ook mijn nummer 1 in Rotterdam! Maar even Tea Society . Ik heb maar een keer in m’n leven bubble tea weggegooid en dat was daar. En heb dus wel geklaagd omdat het ranzig smaakte. De reactie was dat ze vergeten was iets aan te slaan en we dus nog een euro moesten betalen of zo
. Klacht werd straal genegeerd. Mega rare en slechte ervaring.
Ik vind trouwens Chatime de allerbeste bubble tea die ik in Nederland gedronken heb (in de Kalverstraat of all places)!
Omg een vriendin van me had daar ook een slechte ervaring maar ik vind het wel altijd lekker eigenlijk. Chatime is ook goed inderdaad!
Hehe, ja ik heb deze user name vooral omdat ik de foto schattig vond! En ben meer bekend in Amsterdam dan andere grote steden. Probeer een beetje te minderen omdat het zo duur is ik heb weleens baksels gegeten bij QQ Bakery maar nog nooit de bubble tea, thanks!
Sisi bubble tea in Den haag vind ik echt 1 van de lekkerste Is echt altijd goed hier.
Lily’s heb ik 2 keer gehaald en viel echt tegen, ga daar nooit meee heen. Heb ook een keer die tofu bubble tea genomen maar waaaat is dat joh, hoe drinken mensen dat. Echt te ranzig
Ik moet hier nog regelmatig aan denken. Echt, love dit snobisme.
Haha love it dat mijn ijs-obsessie indruk heeft gemaakt! Tot op heden alleen helaas nog geen ijsmachine of Amerikaanse koelkast in huis
Ik kreeg laatst een gin tonic met van die kleurige plastic dingen uit de vriezer, die je kunt hergebruiken
Sorry maar die stuur ik terug, wat zijn we kinderen die naar een speeltuin komen.
De laatste tijd wel met haar en skincare producten. Het mag me allemaal wel wat meer kosten, en wil ook gewoon lekker ruiken als ik al die spullen op doe haha. Zoals dezelfde haarspray en shampoo van de kapper bijvoorbeeld. Vroeger kocht ik gewoon huismerk, dove of andrelon shampoo van de Etos, maar daar voel ik me nu wel te ‘snobby’ voor merk ik haha. Alleen niet altijd want ik blijf toch ook gierig dus heb altijd een stash goedkope shampoo voor die paar weken voordat ik mijn haar weer ga verven om toch wat kosten te besparen. Ook ben ik super zuuunig met alles wat ik koop. Dus een beetje een schijn snob ook haha
Ohhh en gebak eigenlijk ook wel! Voor een slagroomtaart kom ik echt niet opdagen. En de kaneelbroodjes of Berliner bollen van de Lidl en Jumbo ben ik echt overheen haha. Het moet op zn minst cinnabon zijn of van een bakkerij ofzo anders wil ik het niet haha. Die schrale croissantjes met wat kaneel erin zijn mij de kcal gewoon niet meer waard haha.
Jaaaa! Hou van QQ bakery
Ik zoek vaak naar tips voor of recensies van nieuwe goede series en films en ben elke keer verheugd als er dan veel nieuwe berichten in het series of filmtopic zijn maar 9/10 keer gaat het dan over trashtv . (Vond het te snobistisch voor forumergernissen dus dan maar hier)
Of de tientallen posts in het boekentopic om die fantasy young adult boeken
De moderators zullen het denk ik niet goed vinden maar het zou héél erg fijn zijn als die troep een eigen topic krijgt.
Huh waarom? Het is al zo rustig in 't boekentopic. Zou dat echt zonde vinden. Al het leesplezier is toch leuk?
Vragen over geschikte ereaders daarentegen
Ik kom juist niet meer in het boekentopic door al die YA boeken die werden besproken.
Snobisme over chocola, kaas, kleding, vakanties, wat dan ook laat me echt helemaal koud, maar dit snobisme over wat iemand leest vind ik wel echt zo elitair :’) er wordt steeds minder gelezen, dan gaan we toch niet zeiken over wát iemand leest?? Zo lang mensen plezier beleven aan het lezen van een boek ben ik blij hoor
Voel je niet zo aangevallen.