Daar lees ik ook nooit, want dat vind ik dus ook niet boeiend.
oh ja mij boeit het niet zo wat anderen lezen en idd alleen maar fijn als je er lol aan beleeft, ik vind het alleen heel saai om over te lezen en het is best een groot onderdeel van het topic vaak. Maar idd ik scroll er ook overheen
A court of thorns and Roses
Maar als het je niet boeit wat anderen lezen, is het boekentopic misschien uberhaupt niet zo leuk voor je om te lezen? en verder: ja inderdaad, scroll er overheen of breng zelf iets in over wat je gelezen hebt.
Na de zoveelste irritatie vanochtend ben ik erover uit. Ik ben een snob voor duurdere vuilniszakken. Ik hoef echt geen goedkope huismerk vuilniszakken die scheuren zodra je ze uit de prullenbak haalt. Kan je toch helemaal niks mee.
Een en duizend mensen!
Kaarsen
Ja!
Looye hoewel dat niet echt cherry tomaatjes zijn.
Mozzarella, wil wel die lekkere dure buffelmozzarella.
En geurkaarsen.
Welke cherrytomaatjes hebben je voorkeur?
Pizza Margherita (Pizza Beppe of de pizza’s die gemaakt worden bij AH XL)
Ik haal altijd zakken van Komo maar die scheuren de laatste tijd ook steeds. Welke heb jij?
Oh ik heb ook komo! Daar juist nooit last van dat ze scheuren.
Ik vind wel die met die aantrekhengsels beter dan die goedkopere met clipjes. Die trok ik wel vaker kapot.
Ik ben wel een beetje snobistisch over het kerstdiner wij hebben net bij mijn schoonouders een Kippie-pan en huzarensalade in zo’n plastic bak gekregen en dat vind ik echt stom
(Kleine disclaimer, we hadden zelf geopperd om te hosten en/of (een gang) te koken maar dat wilden ze niet)
Op zich wel lekker vies als je pyjamadag doet met z’n allen, maar denk niet dat dat het geval is?
oh ik haat die kippie pannen ook echt (ook voordat ik vegetarisch at), wat een nachtmerrie
Ik heb dat nog nooit gehad. Chicken Tonight trouwens ook niet. Mijn ouders hebben dan toch wat gefaald in de opvoeding
ik chicken tonight ook niet, ik ben altijd nieuwsgierig als ik die potten in de supermarkt zie