Ik snap dit helemaal, zou zo mijn schoonfamilie kunnen zijn.
Oooh zo lekker (vieslekker), wel alleen de zoetzuur. Heerlijk met extra perzik erdoor
TIL
Jaaaa inderdaad vies lekker die met perzik
@Vuile_bitch je kan het ook maken met vega kip. Er zit geen kip in de saus zelf
Prints op stoffen.
Als het een “goedkope” print is dan zie je dat bepaalde dingen in de print op de kop staan zodat het niet uit maakt hoe ze het naaien en het nooit verkeerd kan gaan.
De Hema doet dit bijvoorbeeld heel vaak. Maar ik vind het zo ontzettend lelijk.
Ik had wit brood gemaakt in m’n nieuwe broodmachine en had vandaag echt trek in toast met een dikke laag gezouten boter. Nu had ik vorige week in de bonus lekker geld bespaard door zo een gezouten roomboterkuipje van Campina mee te nemen. Net goede dikke laag gesmeerd en… Wat een teleurstelling. Gezouten m’n reet, en ik had dit mss niet moeten doen als mijn laatste herinnering Beurre Bordier is. Helemaaal niet satisfying dit. Houd het wel bij die beurre de baratte die is nog wel oké vanuit de supermarkt of gewoon onder iets zal dit prima zijn. Maldon zout heeft het nog een beetje gered, maar alsnog teleurgesteld.
Dit en de ijssnobpost
Hebben jullie boter van président in de winkels, de motte is met vlokjes zout. Komt het meest in de buurt van de kwaliteitsboter uit Frankrijk.
Helaas, wel gezouten boter van Le Gall, dus ga die dan maar halen volgende keer en niet zo gierig doen. Heb ook nog een groothandel pasje liggen, kan van het weekend daar ook even kijken of ze die hebben, klinkt wel goed namelijk.
Was het maar waar dat we die hier hadden! Heerlijke boter is dat. Haal die altijd tijdens mijn boodschappentochten in de Carrefour
Nogmaals het bewijs dat Nederland een inferieur land is. Goede boter maakt alles beter en lekkerder.
Wow shots fired
Mn collega had vandaag gebakjes mee en toen wilde ze mij een pastel de nata geven, omdat ik volgende week naar Portugal ga. En toen heb ik wat anders gekozen, omdat ik vind dat m’n eerste een echte moet zijn
Worth it.
Vegetarische gerechten op restaurant / maaltijdboxen: kan me heel erg ergeren aan de 10 000ste risotto, geitenkaassalade of ravioli met wat olijfolie over (zeker ‘gewone’ restaurants). Kan ik zelf beter maken met betere ingrediënten. En ik kan ook nog net inkopen doen en geroosterde groenten en een vleesvervanger of een pastasaus maken zonder daar 10 euro per maaltijd te betalen aan hello fresh (of andere maaltijdbox). En premade lasagna vind ik ook helemaal niets. Vraag me wel af of het snobistisch of net gierig is, of net beiden.
dit is toch helemaal niet snobistisch maar gewoon goede smaak haha
Nou indd, zeker in restaurants merk ik dat ook. Ik ben geen vegetariër maar mag momenteel veel niet eten waardoor ik vaak op vega uitkom. Dan is er echt maar weinig keuze en vaak niet zoveel bijzonders qua smaakbeleving.
Ik Belgie krijg je dan vegetarische wok of slaatje geitenkaas. Ik haat dat echt, ben dan in staat om gewoon te vertrekken.
Ik wil alleen drop van Klene. Chips ook eigenlijk altijd Lays en écht Coca cola.
Voor de rest leef ik voor huismerkproducten!
Wat moet ik me voorstellen bij winterse tzatziki?