Waarin ben jij een snob?

Dit en de ijssnobpost :kissing::ok_hand:

5 likes

Hebben jullie boter van président in de winkels, de motte is met vlokjes zout. Komt het meest in de buurt van de kwaliteitsboter uit Frankrijk.

3 likes

Helaas, wel gezouten boter van Le Gall, dus ga die dan maar halen volgende keer en niet zo gierig doen. Heb ook nog een groothandel pasje liggen, kan van het weekend daar ook even kijken of ze die hebben, klinkt wel goed namelijk.

2 likes

Was het maar waar dat we die hier hadden! Heerlijke boter is dat. Haal die altijd tijdens mijn boodschappentochten in de Carrefour

Nogmaals het bewijs dat Nederland een inferieur land is. Goede boter maakt alles beter en lekkerder.

10 likes

Wow shots fired

Mn collega had vandaag gebakjes mee en toen wilde ze mij een pastel de nata geven, omdat ik volgende week naar Portugal ga. En toen heb ik wat anders gekozen, omdat ik vind dat m’n eerste een echte moet zijn :tipping_hand_woman:

33 likes

Worth it.

32 likes

Vegetarische gerechten op restaurant / maaltijdboxen: kan me heel erg ergeren aan de 10 000ste risotto, geitenkaassalade of ravioli met wat olijfolie over (zeker ‘gewone’ restaurants). Kan ik zelf beter maken met betere ingrediënten. En ik kan ook nog net inkopen doen en geroosterde groenten en een vleesvervanger of een pastasaus maken zonder daar 10 euro per maaltijd te betalen aan hello fresh (of andere maaltijdbox). En premade lasagna vind ik ook helemaal niets. Vraag me wel af of het snobistisch of net gierig is, of net beiden.

15 likes

dit is toch helemaal niet snobistisch maar gewoon goede smaak haha

2 likes

Nou indd, zeker in restaurants merk ik dat ook. Ik ben geen vegetariër maar mag momenteel veel niet eten waardoor ik vaak op vega uitkom. Dan is er echt maar weinig keuze en vaak niet zoveel bijzonders qua smaakbeleving.

1 like

Ik wil alleen drop van Klene. Chips ook eigenlijk altijd Lays en écht Coca cola.
Voor de rest leef ik voor huismerkproducten!

7 likes

Wat moet ik me voorstellen bij winterse tzatziki?

2 likes

Ik denk met cranberries.

4 likes

‘tzatziki’. Ze zetten het tussen aanhalingstekens in om zich in te dekken.

5 likes

Dit is hetzelfde als crisp, want ik had dit ook!

6 likes

Oe, ik heb volgens mij nog nooit een yacon op maar ben geïntrigeerd door de smaakomschrijving.

3 likes

Was lekker!

4 likes

Ik wil in salade etc gewoon klein gesneden tomaat, komkommer en paprika. Niet een tomaat in vier kwarten of van die hompen komkommer.

19 likes

Lays heeft toch juist veel veranderd aan receptuur?

1 like