Waarin ben jij een snob?

croissants.
Eenmaal goede croissants geproefd… geen weg terug…

14 likes

Ja, paprika chips hebben nu geen smaak meer😩

3 likes

Daarom altijd Croky

4 likes

Cheese onion ook niet :sob:

2 likes

Thee, dankjevriendelijk, ik hoef geen Lipton op Pickwick.

Brood, van die sneue slappe plakjes :sob:

6 likes

Albert Heijn Huismerk!!

2 likes

Ga ik proberen!

4 likes

Ja de ribbel en gewone zijn beide echt de allerbeste paprikachips ooit :ok_hand:

4 likes

Jumbo huismerk naturel chips is ook nog lekker zout

1 like

Ja en Jumbo eigen merk cheese en onion! (De groene verpakking)

4 likes

Lays sensations is de enige acceptabele paprikachips die je in Nederlandse winkels kan vinden.

9 likes
  • Ik kook vers anders hoef ik het niet.
  • Ik vind losse thee lekkerder dan kant en klaar buideltjes.
  • Ik draag katoen, viscose, zijde, linnen, leer en bamboe. Ik houd niet van synthetisch daar wordt ik statisch van.
  • Ik strijk mijn theedoeken omdat het anders slordig vind lijken in de kast. (Ik ben de enige die daarbij komt aangezien de wederhelft het geen biet uitmaakt.)
  • Boodschappentassen. Die slappe tassen vind ik onhandig.

Ik koop niet veel spullen, maar ik vind kwaliteit belangrijk. Ik wil graag dat mijn spullen verslijten door veel dragen dan dat ik er niet aan toe kom.
Als ik de lijst zie ben ik net een huisvrouw uit de jaren 50. :joy:

20 likes

Mwa het enige jaren 50 aan je is die theedoeken strijken. De rest snap ik wel

3 likes

Same! En iedereen verklaart mij voor gek! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ben een snob als het op sla aankomt.

Sta nog liever een kwartier de lekkerste stukjes van de lekkerste bladeren klaar te maken, dan zo lomp die harde witte stukken, takjes en nerven maar gewoon mee te snijden. Of zo’n verlepte zak met matig smakende inferieure slasoorten te eten.

Nee ik wil dat het echt lekker smaakvol, knapperig en zacht is. Botersla of romaine of verse ijsberg of kropsla… Heerlijk.

14 likes

Dan moet je zeker een keer ijskruid kopen en dat door je salade heen doen. Dus wel naast een andere slasoort. Ijskruid heeft echt een goed mondgevoel en een bijzondere smaaksensatie!

7 likes

You had me at mondgevoel

14 likes

Birkenstocks - ik moet de echte, terwijl er volgens mij heel goeie neppe zijn.

6 likes

Dit, en ik judge mensen die neppe dragen ook (in mijn hoofd uiteraard, niet hardop, snap met die prijzen ook wel dat niet iedereen dat er voor over heeft)

1 like

Ik moet binnenkort een hele dag werken in Amsterdam en was gister voor 6 uur parkeren al 55 euro kwijt, dus ik moet wss met het openbaar :nauseated_face: ver :nauseated_face: voer.

Zo erg voor mij met de burgerrups

17 likes