Same! En iedereen verklaart mij voor gek!
Ik ben een snob als het op sla aankomt.
Sta nog liever een kwartier de lekkerste stukjes van de lekkerste bladeren klaar te maken, dan zo lomp die harde witte stukken, takjes en nerven maar gewoon mee te snijden. Of zo’n verlepte zak met matig smakende inferieure slasoorten te eten.
Nee ik wil dat het echt lekker smaakvol, knapperig en zacht is. Botersla of romaine of verse ijsberg of kropsla… Heerlijk.
Dan moet je zeker een keer ijskruid kopen en dat door je salade heen doen. Dus wel naast een andere slasoort. Ijskruid heeft echt een goed mondgevoel en een bijzondere smaaksensatie!
You had me at mondgevoel
Birkenstocks - ik moet de echte, terwijl er volgens mij heel goeie neppe zijn.
Dit, en ik judge mensen die neppe dragen ook (in mijn hoofd uiteraard, niet hardop, snap met die prijzen ook wel dat niet iedereen dat er voor over heeft)
Ik moet binnenkort een hele dag werken in Amsterdam en was gister voor 6 uur parkeren al 55 euro kwijt, dus ik moet wss met het openbaar ver
voer.
Zo erg voor mij met de burgerrups
Toiletpapier, ik wil enkel 5 laags
Je kan naar een P+R en dan met de tram, hoef je iig niet in de burgerrups!
Hahaha! Heerlijk. Ik ben hier te skeer voor maar koop het wel als het bij de Dirk in de aanbieding is. Laatst een oaar keer achter elkaar wel 8 rollen voor maar €2
Mijn moeder heeft ook echt goed stevig keukenpapier. Dat voelt zo luxe! Ben ik zelf ook te skeer voor.
meen je dit?
Ik was laatst voor het eerst in lange tijd weer onderweg met het ov. Wat een drama. De trein was overvol en iedereen zat tegen elkaar aangeplakt.
Was een ouder iemand, die moest ook staan. Stond niemand voor op. Ik vond dat asociaal.
Ik ging laatst op de plek tegenover mij zitten toen deze passagier uit was gestapt want dan zat ik aan de goede kant ivm misselijkheid. Op een gegeven moment dacht ik waarom zweet ik op mijn rug (het was natuurlijk hartstikke warm) en toen bleek heel dat rugstuk vochtig te zijn van de persoon voor me.
Vind het ov ook echt kut, maar dit wordt wel vergoed door mijn werkgever, maar fijn is anders.
Ja dat meen ik zeker.
In markers. Ik wil alleen Stabilo. Mijn vorige werkgever had andere markers en toen nam ik m’n eigen mee naar kantoor.
Mag mn parkeerkosten declareren joeeepieeeee
100% mee eens. Ik word er zo agressief van als mijn huisgenoten dan weer met 2 laags aan komen zetten.
Vind het op m’n werk al een probleem
Sorry maar WC verfrisser. Ik wil enkel deze, het ruikt lekker, blijft goed hangen en ik koop deze echt al zo lang.
Als ik deze tegenkom ben ik sad
Maar goed, maakt me ook een snob.
Ben nu zo benieuwd dat ik m in mn online mandje heb gedaan