Dan had ik denk ik al lang gezondheidsklachten moeten hebben, in mijn vorige huurwoning had ik ook geen raampje voor buiten, wel een afzuiging maar die deed het niet en verhuurder wilde dit niet oplossen.
Dat kan je pas na jaren later merken.
Messen. We zijn nu op vakantie en heb een eigen mes (wel een klein scherp victorinox tomatenmes- dus ook weer niet zo’n snob) meegenomen, omdat ik het zo’n verschrikkelijke arrenmoei vind om met een bot mes te snijden.
Ik ga met vrienden elk jaar naar een vakantiehuis en wij slepen echt altijd een halve keuken mee - messenset, dunschillers, wok, keukenmachine, microplanes, melkschuimer, waterkoker (met temperartuurinstelling), etc. Heerlijk huis, maar de keukenspullen zijn echt bagger.
Oh ja heeeeerlak allemaal, ik neem ook altijd graag eigen wijnglazen mee want weinig erger dan wijn drinken uit zo’n klein gedrongen glas ![]()
![]()

Oh dat vind ik juist anti-snob, want je weet niet wat je mist.
Ik doe dit juist precies andersom hahaha
Ja en een snijplank. Vind dat toch zo fucking walgelijk als je niet weet wat erop is gesneden en hoe het is schoongemaakt.
Die dan weer net niet, maar die gooien we wel nog een ronde door de vaatwasser voor we ze gebruiken
Heb ik met vers fruit, vind ik zonde om te pureren zoals aardbeien of bessen. Als ik jam ofzo maak, dan pak ik wel diepvries fruit ![]()
Als ik dit soort glazen zie dan is m’n mood echt meteen verpest
Oh ik vind dit altijd het ultieme kneuterige vakantie gevoel
HAAT
tenzij je me er 2 geeft zodat ik niet na 1 slok alweer moet bijschenken
Heb net gekampeerd in een tent en had ook veel luxe keukenspullen mee. én mijn dyson airwrap. Prioriteiten!!
Hagelslag, de laatste tijd is er best vaak alleen huismerk hagelslag te vinden in de supermarkt en dat mot ik nie. Ik hecht veel waarde aan mijn broodje hagelslag!
Welk merk vind je het lekkerste? Ik vind zelf de Ruijter de allerbeste en vind dat gedoe bij de supermarkten heel irritant.
Ik ook De Ruijter maar ik vind Venz ook wel lekker!
Ik eet alleen maar ah eigen merk. ![]()
Ik ben een snob voor comfort tijdens reizen en voor sieraden.
Ik ga echt 2 weken zitten vernikkelen in een tentje op een camping en vervolgens van alles moeten improviseren. Of om 2 uur ‘s nachts opstaan om het vliegtuig van 4.45 naar Antalya te nemen want die vlucht was zo goedkoop. Ik betaal met liefde extra als dat betekent op normale tijden vliegen en zonder onlogische overstappen. Of als dat betekent dat ik een ruime hotelkamer heb met fijn bed en douche.
Vroeger wel gedaan hoor, maar ik ben daar nu denk ik te oud voor?
Qua sieraden wil ik echt alleen maar goud & tijdloos. Eventueel met diamant of andere edelsteen. Maar zilver, verguld, etc. draag ik niet. Ik wil mijn sieraden gewoon om kunnen houden ‘s nachts en ik houd niet van steeds wisselen.