vind aan beide eigenlijk niks snob aan
Nog liever hieruit, dan uit zo’n dwergglaasje.
Ben je in je eerste stuk het woord ‘niet’ vergeten? Anders begrijp ik niet wat daar snobistisch aan is.
Nu je het zegt, ben ‘niet’ vergeten idd. Ik heb een hekel aan kamperen.
Ik parkeer niet naast auto’s die vies zijn of krassen hebben. Ik denk dan dat ze eigenaars vast niet opletten met het openen van de deur en mijn auto dan beschadigen.
Ik parkeer ook niet naast auto’s die iets van kinderzitjes of zo hebben. Denk dat kinderen eerder de deur helemaal open rammen tegen mijn auto aan dan volwassenen.
Hoe hebben jullie zoveel keuze qua parkeerplek ![]()
Vaak staat er niemand wat verder van de ingang of een etage hoger. Maar soms heb ik pech en moet ik wel. Dan maak ik wel foto’s van hoe ik de auto heb achtergelaten en welke er naast me staat. ![]()
Jahahaha sameeee
Wow dan heb je wel tijd teveel, als je helemaal foto’s gaat maken
Duurt letterlijk 3 seconden ![]()
Met mijn huidige koekjesdoos op wielen doe ik het ook niet maar toen ik nog met een bedrijfswagen (alleen voor BA verzekerd
) reed, nam ik ook vaak foto’s van wagens die idioot geparkeerd stonden.
Ik heb thuis een oprit, parkeer hem op mn werk in principe altijd tussen een mooie auto en een paal of wand van de parkeergarage en dus liever iets verder weg bij een bouwmarkt.
Ik ben echt blij dat ik degene ben met vieze oude fiat panda en dat ik mij hier niet echt druk over hoef te maken ![]()
Tot je voor langere tijd een comfortabele wagen hebt gehad, dan wil je niet meer terug hoor.
Edit: ik heb het bericht aangepast want er zitten weer muggenzifters op het forum hoor
Ik heb echt in veel verschillende modernere, duurdere, luxere etc auto’s gereden (bmw, mercedes, tesla, volkswagen, cupra, renault, van sportauto tot personenbus) en tuurlijk zijn sommige auto’s wel echt comfortabeler maar ik geef er echt te weinig om om er ooit onnodig veel geld aan uit te geven. Ik vind een beetje goed zicht het belangrijkste en eigenlijk vind ik m’n panda verrassend comfortabel! Sommige andere kleine auto’s rijden wel echt kut, maar ik zit echt met plezier 6+ uur in deze auto.
Ik heb in 100 verschillende auto’s gereden en de oude fiat Panda van m’n vader was echt prima comfortabel!
Ik vind een pandaatje ook wel lekker rijden hoor. Trekt verrassend snel op en je zit lekker hoog haha.
Je zit al goed in het snob topic ![]()
Mijn eigen wagen is een Peugeot 108 met nul opties (geen elektrische sloten, geen elektrische ramen, geen airo, NIKS) en dat vond ik altijd prima, ook nadat ik op vakantie telkens met een betere huurwagen kon cruisen, maar dan heb ik ongeveer anderhalf jaar met een Mercedes A160 uit 2021 gereden (bedrijfswagen) en de lat ligt wel een pak hoger nu ![]()
@PiuPiu nee sorry als je denkt dat een Fiat Panda net zo comfy is als een Mercedes of BMW dan doe je gewoon aan cognitieve dissonantiereductie hoor. Zelfs een Volkswagen Golf met een paar opties is al een stevige upgrade qua comfort, ruimte en ligging op de baan.
Jaa tuurlijk rijdt een lucere auto’s met opties veel lekkerder. Ik ben na mn hyundai i20 uit 2021 met alles erop en eraan total loss is nu gaan rijden in vw beetle cabrio uit 2004, is inderdaad wel even wennen haha. Maar goed, had niet veel budget, hij rijdt en is een leuk autootje
Edit de “dood” van mn i20 doet wel nog steeds pijn wat een heerlijke auto was dat echt janken