Ja maar je zegt dan wil je niet meer terug maar je hebt ook wel eens een auto onder je kont die niet van jou is hè
De Audi met snufjes die je zelf niet kunt bedenken van mijn broer uit 2024 rijdt natuurlijk beter dan mijn Kangoo met gebruiksaanwijzing uit 2012 maar hee die is niet van mij hè dus ik ben blij dat ik überhaupt een auto heb
Dit is het snob topic
een C-klasse auto is voor sommigen zoals ik gewoon niet wat ze willen en dan is dit het juiste topic om dat gevoel te delen. Is het elitair/uit de hoogte? Ja; het is snobby
Ja dus dan zit ze goed toch
Hahaha wat een metagezeik ook weer.
Ik parkeer hem gewoon in de allerverste uithoek, het liefst op een hoekplek. In de meeste gevallen is daar nog prima plek want mensen willen niet ver lopen naar de uit-/ingang.
Ik laat me brengen door een chauffeur ![]()
In de bus?
Of tram. ![]()
Thee! Ik wil alleen nog maar verse thee zoals munt of gember. En dan de gember meegekookt zodat de thee lekker pittig is.
heb je wel eens verse verveine thee gehad? dat is ook vet lekker
Dan ben je eigenlijk juist geen theesnob. Eens wel met @instantramen dat verveine heerlijk is.
Ben je meteen beschermd tegen vampieren!
Sorry kan dit nog steeds niet lezen zonder aan Vampire Diaries te denken
Dat is niet eens thee ![]()
Verse kruiden in warm water dan hahah.
Ik ken die kruiden niet. Ik ga het eens opzoeken
Parfum
Ja ik ook. Sinds ik niche geurtjes hebt ontdekt wil ik niets anders meer
Ik vraag me altijd af waar je ze koopt?
Ik heb een keer een proefpakketje van skins of iets anders gekocht, en het was allemaal unisex en allemaal vies kruidig ofzo? Ik wil wel graag een uniek geurtje die lang blijft hangen maar weet niet perse waar ik moet beginnen.
Skins heeft ook fysieke winkels waar je alles kan ruiken, of in de bijenkorf
Misschien minder snobbig, maar parfumado heeft ook best een aanbod niche parfums! Je kan daar de geurnoten zien en zo wat proberen, ik heb al wel wat leuke dingen ontdekt en vindt de hoeveelheid die je krijgt ook wel prima
Had je zelf samen gesteld of een editie?