Oliebollen. Moet ze niet van de bakker of winkel of zelfgemaakt.
Wat dan wel?
Van een hele goede kraam. Dat zijn de beste.
En wat is dan bijvoorbeeld een hele goede kraam? Mn man heeft vanmorgen gebakken en dat vind ik echt de lekkerste, zo lekker knapperig
Oh dat zie ik ook als winkel, dacht even wat blijft er dan nog over ![]()
De kraam met goede recensie hier in de stad.
Ging net kijken welke kraam de beste is hier in de stad en ik zie op hun insta dat ze morgen vanaf 05:00 open zijn?! ![]()
Ja, zijn natuurlijk de belangrijkste paar dagen van het jaar oliebolwise. Alhoewel vijf uur voor mij welig het holst van de nacht voelt.
Toen ik nog een 9 to 5 had kon ik me er niets bij voorstellen maar nu lijkt het me heerlijk om voor werk aan oliebollen te kunnen halen. Ook al blijft het toch ook iets onnatuurlijks hebben haha.
Haha mijn vriend gaat altijd om 06.00 uur 's ochtends in de rij staan op 31 december bij een goede oliebollenkraam. Heel gezellig altijd zegt ie omdat iedereen dat doet en de buurt dan samenkomt. Lekker wachten en kletsen en oliebolletje in de rij eten. En dan word ik wakker en heb ik een verse oliebol
Wij hebben ook echt een geweldige oliebollenkraam hier in de stad. Ze beginnen op oudejaarsdag al in de nacht met bakken (heel veel kramen). Toen ben ik een keer heel vroeg gaan halen, korte rij, maar in de avond waren ze al niet meer knapperig doordat ze natuurlijk al zoveel uur geleden waren gebakken
dit jaar ga ik later in de middag zodat ze dan hopelijk extra vers zijn haha
Ff in de airfryer voor 2 minuutjes en ze zijn weer knapperig. Of is dat vloeken in de kerk hier? ![]()
Ik heb door dit bericht gecheckt of het morgen al 31 december was en hoe het kwam dat ik in de war ben want heb woensdag als oudjaarsdag in mijn hoofd. Ben ik nog steeds in de war van die rare dagen tussen kerst en oud en nieuw?
Ik dacht zelf dat er altijd enorme rijen staan op 31 december dus ik heb mijn partner eens zitten opjutten met wel vroeg genoeg gaan, het is de enige kraam in de hele buurt, en er staat een hele rij en hopelijk ben je op tijd en zou je niet nu vertrekken etcetc. Nergens voor nodig. Het ging gewoon zonder gekte :’) Volledig gebaseerd op een bericht van 10 jaar eerder dat mensen al enorm vroeg bij een kraam in de rij stonden en alles om 14 uur was uitverkocht.
Hahaha ja same ik dacht huh is morgen toch nog geen oudjaarsdag? Had helemaal error
Daar heb ik deze ontdekt en die vind ik zooooo lekker.
Bekijk Clean Clean Rain eau de parfum spray 60 ml op: https://www.bol.com/nl/p/clean-clean-rain-eau-de-parfum-spray-60-ml/9200000125163553?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Hahaha sorry ik was echt helemaal in de war met alle dagen en dacht dat het op dinsdag al oudjaar zou zijn, maar dat is niet ![]()