“Je slaapt er alleen maar” zijn ook niet mijn mensen. Ik wil gewoon een mooi, schoon en fijn hotel.
Verder ben ik een snob in cola, ik wil echt niksssss anders dan coca cola zero. Zelfde geldt voor Redbull, wil geen ander merk.
“Je slaapt er alleen maar” zijn ook niet mijn mensen. Ik wil gewoon een mooi, schoon en fijn hotel.
Verder ben ik een snob in cola, ik wil echt niksssss anders dan coca cola zero. Zelfde geldt voor Redbull, wil geen ander merk.
Precies dat. Belangrijk voor de vibe wat mij betreft.
Eens over de hotels ja! Maargoed in de sfeer van dit topic: ik ben sowieso vakantieaccommodatiesnob.
Als er iets is waar ik te veel geld aan uitgeef is het voor luxere verblijven.
Ik ben als kind ook echt alleen maar in hotels en mooie huisjes geweest dus gewenning denk ik. De enige keer op een camping was toen mijn man er woonde. En alleen maar omdat ik verliefd was en hij nog wel een caravan had. Als hij in een tentje had gewoond, hadden we nu geen relatie denk ik
.
Ik vind geen een hotelkamer of plek zo fijn als mijn eigen bed en slaapkamer, de bedden niet, de vibe van “anderen” hangt er altijd. En je hebt nooit zoveel ruimte en je eigen spullen etc. Ik snap dat t soms lekker is er even uit te zijn. Maar dat mensen oprecht lekkerder slapen in een vreemd bed vind ik gek.
heb vaak meer ruimte in vakantieverblijven dan thuis hoor ![]()
![]()
Mijn eerstvolgende vakantiebestemming overnacht ik in een studio en die is qua oppervlakte volgens mij groter dan het appartement wat ik thuis met een huisgenoot deel ![]()
Ik hou van frisdrank, maar drink liever water dan eender welke zero variant.
Taarten. Ik vind het altijd zo teleurstellend als je op een verjaardag komt en ze hebben alleen taart van bijv de multivlaai. Eet dan liever niks. Zo’n kartonnen bodem en dan als smaak tiramisu oid? Niet te eten. Een zelfgemaakte taart smaakt altijd veel beter.
Oja dit idd. Of slagroomtaart? Heb echt liever geen taart dan zo’n smaakloze slagroomtaart.
Ohja bij mij op werk is successen vieren een hot topic en dan komt er elke keer weer zo’n gore toptaarten slagroomtaart met eigen kekke afbeelding voorbij. No thanks. ![]()
haha ja dit! Zit sinds kort in de feestcommissie dus ik bestel nu assortiment gebakjes van de lokale banketbakker en daar kan ik ook kekke fotootjes op zetten
gewoon zo’n plakje witte chocola met een fotootje per gebakje, echt top.
Foto’s op gebakjes maakt het juist weer skeer ![]()
Haha, maar het zijn in ieder geval goede gebakjes
Ik vind het stom als je op een feestje komt en dan hebben ze qua drinken alleen maar een ruime variatie in zero varianten. Dan wil ik IETS met suiker maar zelfs de ice tea (waar ik toch al niet van houd) en aanmaaksiroop (vind ik wel lekker maar is meer kinderdrinken dus verbaasde gezichten) is zonder suiker. Qua zero vind ik Coca Cola lekker, maar van elk ander (huis)merk/soort drank wil ik gewoon de suikervariant. Maar nee dat is er niet want ~ wij drinken alleen zero ~
Ben ik dan een snob dat ik na minimaal 5 jaar, 4 keer per jaar deze situatie bij een bepaalde familie wel eens verwacht dat er een volgende keer wél een willekeurige fles met een suikervariant is? Ik snap niet hoeveel moeite dat is :d Ik ben ook niet de enige die de suikervariant zou drinken. En 1 fles van de 5 kan dan toch wel met suiker?
Er zijn dus echt mensen die een feestje geven en in de supermarkt alleen denken aan eigen voorkeuren of alleen hun eigen voorkeuren willen kopen. Beide vind ik bijzonder ![]()
Disclaimer: ik bedoel geen vlees/vis of alcohol. Dat je geen dierlijke producten in huis haalt voor je feestje als je veganistisch eet, dat snap ik helemaal. Maar qua suiker of soort snacks/eten? Dan denk je toch aan je gezelschap en wat zij lekker vinden?
Ik heb voor onszelf ook alleen zero in huis maar als ik weet dat jij met suiker wil haal ik dat voor je. Wij hebben het juist vaak andersom, bij mensen waar we geregeld komen, alleen gewone frisdrank in huis en echt niks zonder suiker, vind ik toch gek bij familie eigenlijk
Ik vind niet dat jou dat snob maakt haha
Nee ik vind je geen snob maar wel een beetje kinderachtig. Hoe erg is het nou om vier keer per jaar iets te drinken wat je matig lekker vindt? Je bent toch geen kleuter? Als het zou gaan om allergieen of principiele keuzes (zoals vegetarisch eten) vind ik het een heel ander verhaal. Zeker als er zo te horen een grote varieteit aan frisdrank is en de host niet alleen spa rood heeft ingeslagen denk ik: get over it. Je kunt toch niet verwachten dat iemand van >10 mensen onthoudt wie welke drankvoorkeur heeft? Wat komt hierna? “de gastvrouw weet na twintig verjaardagen toch wel dat brownie mijn lievelingsgebak is dus is het nou echt zo ingewikkeld om even een brownie te halen”?
Maar goed dit is ook ingegeven vanuit mijn eigen irritatie want ik vierde onlangs een verjaardag en had verschillende soorten frisdrank: met prik, zonder prik, met suiker, zonder suiker, en toen waren er toch nog weer mensen die niet tevreden waren want hun specifieke voorkeur cassis of sinas was er niet. Ja daar word ik dan wel een beetje lijp van hoor
Je zegt hier zelf dat je zowel met als zonder suiker in huis had gehaald, maar je vindt het kinderachtig dat @ellegirltalk liever met dan zonder suiker heeft? Waarom houd je daar zelf ook rekening mee bij het inkopen voor een feestje? Het ging bij haar toch ook niet om een heel specifieke soort frisdrank?
[quote=“Victoria, post:863, topic:11939”]
Wat komt hierna? “de gastvrouw weet na twintig verjaardagen toch wel dat brownie mijn lievelingsgebak is dus is het nou echt zo ingewikkeld om even een brownie te halen”
Whaha ik wist het dat iemand weer zo forum gekkie ging door een vrije globale ergernis een stuk extremer te maken
Typischhhh (en tering irritant)
Ik zeg toch dat íets me al blij zou maken, totaal niet wat jij zegt met heel specifiek gebak of jouw visite dat met allerlei keuze alsnog zanikt
Waarom is het dat jij mijn post meteen weer stuk extremer maakt? Omdat ik je doe denken aan de moeite die jij hebt gedaan voor je bezoek en je bezoek ondankbaar was en dan kun je mijn post alleen op die manier lezen? Want het staat er echt niet hoor, zo specifiek.
Haha ja dat is inderdaad wel typisch en ook irritant, het was ook niet zo serieus bedoeld. Maar ik vind frisdrank met suiker wel een specifieke voorkeur eigenlijk, kan me niet voorstellen dat de smaak ZO anders is dan dezelfde frisdrank zonder suiker, net als dat ik me niet voor kan stellen dat fanta sinas ZO anders is dan sisi sinas dat je het niet meer weg kunt krijgen en er een punt van gaat maken
Misschien komt het ook doordat ik vaak misselijk daar aankom door reisziekte en ik dan snak naar drinken met suiker. Het zit tussen mn oren dat dat helpt en dan vind ik drinken waarbij je de stevia of ik weet niet wat het is heel goed proeft maar viezig. Vooral siroop met zoetstof, wie heeft dat bedacht.