Ik denk niet dat ik echt een snob ben maar ik heb wel voorkeuren maar je went gewoon heel snel aan dingen. Van mijn vader kreeg ik onlangs een super mooi handgeweven kwaliteit vloerkleed waardoor ik opeens nu de bekende karwei kleden echt kut kwaliteit vind en helemaal niet mooi.
Voor mijn 2 kindjes koop ik vaak merkkleding, persoonlijk vind ik dat gewoon echt wat leuker er uit zien. Ik koop ook wibra en zeeman heel leuk maar combineer dat dan weer met iets van merk. Ik heb een zwak voor kinderkleding en er is een merk wat prachtige handgemaakte dingen maakt. Het is geeneens dat ik er er heel veel geld aan uitgeef want de reguliere merk koop ik of in de sale of tweedehands. Zeker met soms 70 procent korting heb je gewoon h&. M tarieven. Handgemaakte dingen alleen voor hun verjaardag om iets speciaals te hebben. Mensen vinden dat vaak stom want ze dragen het maar zo kort, ja en ik vind het super leuk om ze iets specialer aan te kleden. Niets zonde aan. Bovendien verkoop ik het vaak weer en krijg er nog goed geld voor.
Ik heb echt een prachtige dure ring en sinds ik die heb vind ik alle sieraden mweh.
Voor de rest leef ik best zuinig en bewust. Dus koop ik zo nu en dan duurdere dingen. Olijfolie doe ik gewoon goedkope ik weet hoe lekker de duurdere zijn maar daar heb ik simpelweg het geld niet voor.

En ben nu benieuwd, maar vind de hoeveelheid fouten in het bericht alleszins meevallen

. Of dan zeggen ze dat reizen hun passie is, maar zijn ze in totaal nog niet naar 5 landen geweest.
.
ik herken veel van wat je schrijft, maar ik ben juist altijd bang om als reis-snob gezien te worden als het over reizen gaat, dus ik vertel bijna niks over mijn avonturen