Welke haarproducten raad je aan? Ik zoek nog een goede hittebeschermer maar andere aanraders zijn ook altijd welkom (steil, fijn en veel haar)
Nagellak van Essie. Verder eigenlijk alle make-up alleen van ‘echte’ merken. Behalve mascara en eyeliner, dat vind ik zonde van mn geld. Die haal ik bij de etos en alleen in de aanbieding
Markeerstiften MOETEN van Stabilo. Haat die cheape dingen ook, drogen altijd uit en de kleuren vind ik lelijk (?). O en met notitieboekjes van Moleskine.
Vakanties: Collega’s die elk jaar ergens all inclusive gaan en het resort alleen af komen om te shoppen en standaard klagen over het gebrek aan kroketten. Ga dan gewoon onder de zonnebank. Kan je ook die zak met drop voor bij het zwembad thuis laten ‘want dat hebben ze hier niet’.
Shampoo conditioner serum heatprotector van Davines.
Deze serum vind ik heel goed en maakt het niet zo vies glibberig/vet als bijv serum van biosilk.
Ja is weg idd
Bij mij moet alles alles van " echte merken" zijn behalve eyeliner, mascara en foundation. Aangezien dit producten zijn die snel opgaan naar mijn mening
Voor mij is dat alles wat je bij een parfumerie haalt en niet wat je bij de drogist ook kan kopen.
Denk vooral een goede kennis van Kinderen voor Kinderen liedjes
Ja true, die polls zijn zeker pareltjes
Taalgebruik… en ik probeer mezelf te dwingen in kringloopwinkels te kijken naar kleding maar ik blijf het viezig vinden? Ik vind het totale onzin van mezelf maar ik kan er niet goed overheen stappen. Ik ben een snob
Ik ben verder nergens een snob in denk ik, maar ik kan echt intens neerkijken op vleeseters. Vooral als ze laten merken hoe lekker ze het vinden en al helemaal als ze er niet voor open staan een keertje vegetarisch mee te eten.
Ha jij bent er ook eentje uit de roomboterbubbel
Waar gebruik je margarine dan voor? Of gewoon nooit? Want kan niks anderd bedenken om het op te doen dan op brood haha. Ik hou ook meer van roomboter, alleen is dat zo knoerhard uit de koelkast🙄
Dat is toch ook de bedoeling?
Dan kan je er inderdaad niks mee. Je kan het twee weken bewaren buiten de koelkast in een botervloot of bakje als het binnen niet te warm is. Ik heb altijd van die gezouten grasboter uit een plastic bakje en dat bewaar ik buiten de koelkast!
Ik koop altijd deze (of de ongezouten versie). Die is ook lekker! En meteen vanuit de koelkast smeerbaar.
Ik ben het hier wel mee eens. Roomboter of niks. Ik gebruik noodgedwongen alpro-boter voor onder mijn hagelslag maar dat is echt niet zo lekker als roomboter.
Nagellak van Essie. Ik heb er denk ik wel meer dan 100 . Gelukkig heb ik er veel met korting gekocht want af en toe denk ik echt, mens, hou op je hebt het niet zoveel kleuren nodig en dan zie ik weer een kleur en dan denk ik: ja die gaat met mij mee. Terwijl er wel goedkopere lakjes zijn. Maar Essie heeft gewoon iets, alleen de namen van de lakjes zijn al leuk.
- Kaas. Huismerkkaas is alleen lekker voor op de tosti.
- Koffie. Ik was nooit een koffieliefhebber totdat we 2 jaar geleden op vakantie gingen naar Italie. Ik vond het eigenlijk nooit perse lekker of vies mar dronk af en toe op werk wel eens een kopje want moe. Sinds Italie however vind ik bijna geen enkele koffie te zuipen haha. Waarschijnlijk wel in een speciaalzaak maar nooit geweest verder.
- Chocolade. Kom niet met goedkope bonbons aan aub die smaken nergens naar.
- Het meeste supermarkt brood.
- Mensen die wekenlang naar de camping in Nederland gaan en dan voor hun camper de godganse dag gaan zitten te niksen op plastic stoelen (sorry als ik iemand beledig haha).
- Zonnebrand, shampoos en skincare.
- Alleen EKTE EKTE roomboter aub. Snap niet hoe mensen margarine eten.
Ik eet alleen maar roomboter. Ik koop zo’n staaf, daar snijd ik een plak af en de rest leg ik in de koelkast. Die plak doe ik in een kuipje en staat in de kast. Kan je prima een week buiten de koeling bewaren.
Edit: zie dat de tip al is gegeven.
Ja blijft dan thuis hallo hahahaha