ik ben nog steeds iedereen aan het overtuigen dat dit het enige middel is dat daadwerkelijk tegen brakheid helpt
maar niemand gelooft me
ik ben nog steeds iedereen aan het overtuigen dat dit het enige middel is dat daadwerkelijk tegen brakheid helpt
maar niemand gelooft me
Omg lang niet gezien!!!
Omg ik heb er nu drie in m’n mandje. Voor mij en twee vriendinnen. ze hebben ook andere shirts, eentje van Jip ook!!! Ik ben helemaal exited
@Koffiekopje super thanks
Hahaha hele Takkie invasie maar ja alles van jip en janneke is leuk
Zelf heb ik een takkie sleutelhanger maar zo’n shirt wil ik eigenlijk ook!
Huhhhhh…wat is dit
Zie dat er een tweet bij staat dat een ander account het artikel met de context van het woord plaats in de reacties, maar die kan ik niet vinden haha.
Ja dat vermoedde ik al haha, wel een grappig account. En thanks voor t delen van t artikel trouwens, love Joni en dit album <3
Haha, sorry, beetje random. Dit account deelt woorden die voor het eerst verschijnen op de NOS site/app. Hejira werd dus vandaag voor het eerst benoemd en ik moest aan je denken
Ik moet op dagen met een heel hoge luchtvochtigheid altijd aan @midheavenmoon denken, omdat je (als ik dat goed onthouden heb) daarbij meer last hebt van longcovid symptomen. Hopelijk voel je je een beetje oké deze week!
Mijn moeder liet zien dat ze nieuwe schoenen had besteld. Fivefingers. Moest aan jou denken @anon4388265.
Ohhh wat ben ik leuk!!! Was ik duur??
De grote versie was 995 euro volgens mij!
Koopje
Shop jij op kleur?
Of course! Jullie niet dan?