Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

ik ben nog steeds iedereen aan het overtuigen dat dit het enige middel is dat daadwerkelijk tegen brakheid helpt

maar niemand gelooft me :frowning:

1 like

@Takkie jouw avatar op een shirt!

4 likes

Omg lang niet gezien!!!

2 likes

Omg ik heb er nu drie in m’n mandje. Voor mij en twee vriendinnen. ze hebben ook andere shirts, eentje van Jip ook!!! Ik ben helemaal exited

@Koffiekopje super thanks

1 like

Hahaha hele Takkie invasie maar ja alles van jip en janneke is leuk :smiling_face_with_three_hearts:
Zelf heb ik een takkie sleutelhanger maar zo’n shirt wil ik eigenlijk ook!

1 like

Huhhhhh…wat is dit :joy: :joy: Zie dat er een tweet bij staat dat een ander account het artikel met de context van het woord plaats in de reacties, maar die kan ik niet vinden haha.

1 like

Ja dat vermoedde ik al haha, wel een grappig account. En thanks voor t delen van t artikel trouwens, love Joni en dit album <3

2 likes

Haha, sorry, beetje random. Dit account deelt woorden die voor het eerst verschijnen op de NOS site/app. Hejira werd dus vandaag voor het eerst benoemd en ik moest aan je denken

1 like

Ik moet op dagen met een heel hoge luchtvochtigheid altijd aan @midheavenmoon denken, omdat je (als ik dat goed onthouden heb) daarbij meer last hebt van longcovid symptomen. Hopelijk voel je je een beetje oké deze week!

2 likes

Mijn moeder liet zien dat ze nieuwe schoenen had besteld. Fivefingers. Moest aan jou denken @anon4388265.

1 like

@Evenveel

2 likes

Ik kwam @Karl_Lagerfeld tegen in de Lafayettes

17 likes

Ohhh wat ben ik leuk!!! Was ik duur??

De grote versie was 995 euro volgens mij!

1 like

Koopje

1 like

@Krabsalade @Karl_Lagerfeld @TantePollewop @Oprah en alle Limburgers die ik vergeten ben.

19 likes

Ik zag deze net voorbij komen en moest gelijk aan @safkina denken:

9 likes

Bij mijn boodschappen moest ik aan de liefde voor kaneelbroodjes van @Fukaeri denken :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Shop jij op kleur?
:stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Of course! Jullie niet dan? :joy:

2 likes