Pivep hahahahahahahaha
Ah wat jammer dat het niet gelukt is, maar je bent hoe dan ook een toffe ervaring rijker Misschien kun je de liveshows als toeschouwer bijwonen, of is dat niks voor jou?
@Alpacamybags lekker je eigen alpaca berijden https://www.bol.com/nl/p/alpaca-berijdbaar-bruin-zonder-accessories-6464-lxbxh-72x30x100cm/9300000003230601/?
Het is jammer dat ie een soort kangeroe hoofd heeft. Anders ging ik op zoek naar een sugardaddy om deze voor mij te kopen
Ik zag iemand met deze laarzen:
Voelde me bijna trots dat ik een Nikkie-drager in het wild had gespot.
Die zou ik zelfs in mijn kist nog niet dragen.
Dit ziet eruit als een stockfoto van een laars met een grote tag erop, maar dit is gewoon echt. I can’t…wie wil hiermee rondlopen???
Godsamme…
Vraag me echt af wat je merk nou voorstelt als je blijkbaar zo onzeker bent hoe ‘authentiek’ het is als je overal met koeienletters je naam op moet planten.
Is toch luxe! ga toevallig morgen shoppen bij de Bijenkorf zal het eens aanpassen.
Ik weetniet of ze hier nog actief is maar ik kom zelden hoogzwangere vrouwen tegen, en als ik dat wel doe dan denk ik direct weer aan @Jeg met ‘heb je lekker geneukt’ . Hhahaha dat gaat dan direct door mn hoofd. Oja ik zag dus net een hoogzwangere.
Helaas, zag er geen in Rdam hangen. Het verbaasde mij wel dat het winkelend publiek bij Nikkie >50 jaar was!!
@Kauai je hebt hier geloof ik een tijdje geleden gepost over perkgoed en hoe slecht dat eigenlijk is voor het klimaat. Aan de hand daarvan heb ik wortelgoed van een paar vaste planten gekocht (weet eigenlijk niet eens of dat beter is?) Nu een aantal van de plantjes langzaam uit de grond schieten moet ik telkens aan die post denken
Moet denk ik wel nog minstens een jaar wachten totdat een aantal planten bloemen krijgen, maar daar kijk ik nu ook al naar uit
Oh wat goed! Ja dat is zeker beter! Het gaat er vooral om dat die eenjarige planten in de lente al helemaal groot zijn en dus de hele winter opgekweekt zijn in de kas + na de zomer weer worden weggegooid. Je kunt ook wat grotere plantjes kopen bij bv een (biologische) kwekerij van vaste planten dan kan je dit jaar al wat bloemetjes zien Ik heb laatst eea besteld bij https://pietersplanten.nl/. Een kwekerij zonder kas, goedkoop en echt hele goede plantjes.
Ah wat een fijne tip, die prijzen zijn echt ontzettend laag! Ik zie hier dramatisch weinig insecten in de tuin dus ik maakte me al een beetje zorgen. Hopelijk kan ik van de tuin in een paar jaar een soort insectenparadijs maken