Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

@Enthusiasm nooo ik had een tiktok opgeslagen van een hommeltje maar ben hem kwijt. Hij zat op iemands hand met zn pootjes te wiebelen zo cute. Moest aan jou denken omdat jij ze vliegende schaapjes noemde.

3 likes

nooo vind het nu al cuteee, vliegend schaapje
misschien kom ik hem vnv nog tegen op mijn fyp daar :revolving_hearts:

1 like

Omg ik heb hem gevonden https://vm.tiktok.com/ZMdh3YKL9/

13 likes

Omg :pleading_face::pleading_face::pleading_face::heart:

2 likes

Omggggg❤️

3 likes

Als ik in de auto zit en er staat dat ik nog 35 km moet voordat ik bij mijn bestemming ben, denk ik tegenwoordig altijd ‘omygod @anon4388265 RENT dit soort afstanden 🥲’ en dan ben ik echt weer mega impressed

45 likes

Screen Shot 2021-06-20 at 09.20.59

@Soy.peor zit je toch op Viva :stuck_out_tongue:

21 likes

Dat is mn moeder.

36 likes

Jaja en ik ben een veenmol.

4 likes

Haha deze chick mag wel hierheen toch?

7 likes

NEE! We gaan niet soft worden!

5 likes

In de andere videos leeft hij nog :pleading_face::tired_face:

1 like

Wat :sob::sob::sob::sob:

That escalated quickly

1 like

Ik heb zaterdag dus boeken gehaald bij Atheneum, en op de tas die ik er bij kreeg staat een quote van Arnon Grunberg, en elke keer als ik die tas zie moet ik denken aan @grace en haar gevoelens voor Arnon Grunberg.

7 likes

@Calypso ik ga zo voor t eerst in…ik denk minstens 10 jaar, The Aristocats kijken en verheug me er echt op.

3 likes

Was geweldig! Had m ook echt al zo lang niet meer gezien, maar zo charming allemaal. Echt een leuke periode van Disney vind ik.

Hoe luidt de quote?

@Bailey
Elke keer als ik in mijn hete auto stap en zweetplekken op de stoel achterlaat moet ik denken aan jouw auto met stoelverkoeling en hoe graag ik dit wil :sob:

3 likes

Ik las even het woord ‘rog’ niet dus ik was even bang dat ik mijn baby kon doodmaken door te kietelen.
Maar zo sneu. Ook hartstikke logisch dat een rog niet kan lachen??

1 like