Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ja die prijzen zijn niet normaal.

1 like

@FrauHelga ik moest aan je denken omdat je pas zo enthousiast was over je oude speelcomputers. Heb je interesse? Ik zou ze op kunnen sturen.
Ik gebruikte ze met een gameboy pocket

18 likes

Love it! Als frau helga ze niet wil en jij wil er wel vanaf: ik houd me aanbevolen voor in m’n vitrine met oude game consoles

3 likes

Yes, ik wacht even haar reactie af en anders gaan ze naar jou!

2 likes

Wat een lief aanbod! :heart: Ik heb echter Mario en Tetris al, en in Mickey Mouse heb ik niet heel veel interesse. Dus wat mij betreft mag @MACdonalds ze zeker hebben!

5 likes

Oke top!

@MACdonalds stuur je even pb? :blush:

6 likes

Ik heb straks een date in café @Nescio :nerd_face:

4 likes

Erewhon van de lage landen :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ooooh hoop dat het leuk was!

2 likes

Ik weet het niet!

Nee geintje haha, heel leuk!

2 likes

@Zemraluani hier in België is er op canvas een documentaire over Mobutu: Mobutu’s game. En het is zeer goed gemaakt, moest aan jou denken bij het zien van de tweede aflevering.
Belgen, Amerikanen en Congolezen vertellen over de opgang maar ook val van Mobutu. Kan jij daar naar kijken vanuit Nederland?

4 likes

Oh thanks! Zeker interessant, zal even kijken of ik het via de Ziggo app kan terugkijken.

2 likes

Zag dit net en moest aan egf 2005 ofzo denken 🥹🤩

16 likes

12 likes

Perfect voor the 2000s waarin men in business casual kleding uitging. :joy: Maar dit zal ook wel terugkomen,

3 likes

Ik ben echt benieuwd of dit over een tijdje ook weer terugkomt, ook omdat het nu vooral baggy af is. Op mijn werk met veel jongeren zijn we aanbeland in 2004.

omg ja ik droeg ook vet vaak casual colberts en gilets, ook met uitgaan
wat een tijd

2 likes

18 likes

Wat een leuke kleurrrr van die tas! Ik heb de oranje (gekregen voor m’n verjaardag) maar vind deze ook leuk! Valt me alleen wel tegen hoeveel er in past tbh. Sorry, off-topic.

1 like

spaanse alt kat

35 likes