Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ik lees steeds Hitlers. Lijkt me ook best een enerverend spel

20 likes

Er bestaat Secret Hitler

9 likes

ik denk nog steeds altijd aan de lach van goofy bij özcan akyol. kwam dat van jou @Otzi ?

1 like

Nee daar kan ik geen credit voor nemen die komt niet van mij haha :joy:

1 like

Hij heeft sws een aparte manier van praten (Ozcan)

1 like

Als ik naar de wc ga om te poepen moet ik vaak denken aan de forumster die vertelde dat ze zich altijd helemaal uitkleedde als ze ging poepen, uit angst dat haar kleren anders zouden gaan stinken.
Ik kan niet ontkennen dat ik me daar soms ook zorgen over maak, maar kleren uittrekken is me toch te veel moeite.

9 likes

Haha same. Ik ben ook altijd zo bang dat als ik mezelf na het poepen weer in gezelschap begeef, ze sowieso kunnen ruiken dat ik net ben geweest :rofl:

2 likes

Gewoon doortrekken meteen nadat je gepoept hebt en nog voordat je gaat afvegen, dan zit je niet lang in die stinklucht :thumbsup:

1 like

Wow put some respect on me schatje Adam Driver!!!

1 like

Ik zag een reclame voor Skechers in een bushokje… zonder t.

1 like

Alle millenialclichés in dit stukje

https://www.parool.nl/amsterdam/stijn-38-en-veerle-32-vonden-een-koophuis-onder-de-vraagprijs-maar-wel-in-den-haag-mijn-fomo-is-hier-een-stuk-minder~b5962aab/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1718863441

6 likes

Haha 'Toen we hoorden dat er ook een goede zuurdesembakkerij zat, waren we om.’

10 likes

Nou ook Amsterdamclichés. Maar 4 leuke opties om te eten en drinken?!

3 likes

Ja dat ook! Maar lijkt toch net De Speld dit???

3 likes

Het erge is nog dat ik ondanks dat ik het artikel niet heb gelezen, ik wel denk te weten over welke bakkerij ze het hebben hahaha

9 likes

26 likes

waar koop ik dit?

2 likes

Ik mis @Soy.peor :cry:

26 likes

Urban outfitters!

6 likes

Zijn dit de uitverkorene Bruce fans die zich al weken melden

8 likes