Dat moet 2013 Havo geweest zijn maar ik heb het even opgezocht en zie het zelf nergens staan😂
Vanaf 2018 pas, jammer genoeg
Ik vond net een cadeaubon van de Rituals van 50 euro!!! Maar we weten niet van wie we hem gekregen hebben en of die voor mij of voor m’n vriend was, dus ik weet niet wie mij cq m’n vriend inspiratieloos vindt.
@Tessje2
Ok ik heb even de zoekterm gebruikt want ik ben invested maar wat is een spaanse krakerspony? Zo’n ultrakorte pony?
Ja een heel korte pony. Soms ook gecombineerd met een raar soort ratachtig kapsel met stukken kort en dan van die dunne stukjes die wel lang zijn of dreads. Zoals alicent hierboven ook al ergens aangaf.
Maar vaak ook zoiets als Tokio in La casa de papel
Of zoiets
Dank voor het oplossen van dit mysterie voor mij!
Mijn achternichtje doet aan stokpaard lopen en doet ook aan wedstrijden
Ooh dit is geweldig!!!
genietuhhh
Wat kut
sad!!! wel cute zo’n onthulling met strik. ben benieuwd naar de tram zelf!
tram 6 is nog de oude tot 2027 en tram 12 nog tot 2029 toevallig ga ik vaak met tram 12 dus ik kan mn hart nog even ophalen gelukkig.
Op 27 en 28 september kunnen we helemaal ons hart ophalen tram parade Ik ben van de partij!
Wel in 020
Jullie zijn echt schattig met die tramliefde
wat cute!! tramparade 🥹🥹 veel plezier vast
@Juuldie ik zie net de binnenkant van de nieuwe tram en de stoelen zijn beige/rood vind ik lief. en t ziet er best een beetje cool retro uit?
Moest inderdaad nog aan je denken toen ik laatst in een oude tram 6 zat. Kom eigenlijk nooit in Den Haag maar daardoor dacht ik, ik zit inderdaad altijd in die nieuwe trams