Colleen hostsellling nower = Colleen Hoover’s best selling novel? ![]()
Is dit een officiële poster?? Kan niet toch??? Die Anne en Dakota morph ![]()
Ik ging vanochtend aardbeien kopen in de supermarkt. Voordat ik ze ging scannen heb ik ze eerst op de weegschaal gezet om te kijken het gewicht daadwerkelijk klopt.
Neen, ik zag dit op een filmpagina op Facebook. Denk dat die de aankondiging van het project wel visueel sterker wilde maken maar grandioos gefaald is in zijn prompts
Schilmesje glitter? ![]()
Heb jij die nog niet?! Die hadden ze 20 jaar geleden al (en zo lang gaan ze dus ook mee, haha).
Het is alles wat je wil. ![]()
![]()
Maar je moet opletten, je hebt het schilmesje glitter en het tomatenmesje met glitter.
Ben ook wel eens per ongeluk thuis gekomen met een gewoon schilmesje. De teleurstelling…
Ze lagen bij mijn Xenos in twee aparte bakken gesorteerd. ![]()
Oh zijn er zwarte. Ik heb felgroene met glitter. Echt lelijk tussen al mijn mooie bestek maar blijft zo handig ![]()
Wat is hier zo bijzonder aan?
Goedkoop klein en heel scherp mesje met mini karteltjes.
Ik weet niet wie dit een aantal weken geleden ter sprake bracht, maar ik heb dus even daarna 2 van die mesjes gekocht, kende ze daarvoor niet. Mijn leven is zo verbeterd!!!
Ja vroeger! Ik vind trouwens deze tomatenmesjes nog altijd fijner tomaten snijden dan het scherpste mes. Of okee, tomaten zagen.
Ik moet dit dus nu direct hebben haha, geinfluenced door het forum. ![]()
Haha ik heb in een ver verleden bij de Xenos gewerkt en de tomatenmesjes staan echt al jaaaaren in de top 3 van best verkochte product.
Ik ben inmiddels wel overgestapt naar een tomatenmes van Fiskars, dat is wel next level. Maar sowieso kartel boven glad!
Die snijden ook heel goed vingers heb ik ervaren. Maar heel fijn mes verder!