Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Het ziet er in ieder geval ruimer uit dan die rode trams die ze nu o.a. voor 9 en 2 gebruiken!

1 like

Ik zit naast iemand in de trein met een mega grote Gucci zonnebril en moet denken aan jou @FredPaillet en dat hilarische geer en goor plaatje :rofl::rofl::rofl:

Het is ook gewoon echt zo een model.
Is het weer hip?? :sweat_smile:

3 likes

Zara:

https://m.youtube.com/shorts/QGLF-YQPX_0

2 likes

Wat leuk! Love de oude Amsterdamse trams. :heart_eyes:

1 like

Heb er weer een voor het lijstje, ik zag een vrouw die heet: Rudith

12 likes

Ik zag net iemand die Rituals een high-end douchegel noemde

4 likes

De aankondiging van de productie van een nieuwe serie, er hebben de flyer met ai gemaakt en ik lach me kapot.

Misschien komt die hele serie er niet eens.

5 likes

Ik stoor me eraan dat iedereen initialen of zijn voornaam bij zijn/haar foto heeft behalve Anne??

2 likes

Vind je dat storender dan de dubbele net-niet dakota johnsons? :rofl:

3 likes

Hahaha wow dat valt me nu pas op :smiling_face_with_tear:

4 likes

Hoe langer je naar die affiche kijkt, hoe meer die fouten opvallen

5 likes

Dit moet een grap zijn :joy::joy:

2 likes

Colleen hostsellling nower = Colleen Hoover’s best selling novel? :joy:

2 likes

Is dit een officiële poster?? Kan niet toch??? Die Anne en Dakota morph :sweat_smile:

4 likes

Ik ging vanochtend aardbeien kopen in de supermarkt. Voordat ik ze ging scannen heb ik ze eerst op de weegschaal gezet om te kijken het gewicht daadwerkelijk klopt.

1 like

Neen, ik zag dit op een filmpagina op Facebook. Denk dat die de aankondiging van het project wel visueel sterker wilde maken maar grandioos gefaald is in zijn prompts

1 like

Kom dit net tegen.

Na aanvang van het boulevard topic laatst over de verloving van Taylor Swift. :smiling_face_with_tear:

1 like

Tomatenmesjes van de Xenos in de aanbieding!

15 likes

Schilmesje glitter? :eyes:

2 likes

Heb jij die nog niet?! Die hadden ze 20 jaar geleden al (en zo lang gaan ze dus ook mee, haha).

1 like