Het is alles wat je wil.
Maar je moet opletten, je hebt het schilmesje glitter en het tomatenmesje met glitter.
Ben ook wel eens per ongeluk thuis gekomen met een gewoon schilmesje. De teleurstelling…
Ze lagen bij mijn Xenos in twee aparte bakken gesorteerd.
Oh zijn er zwarte. Ik heb felgroene met glitter. Echt lelijk tussen al mijn mooie bestek maar blijft zo handig
Wat is hier zo bijzonder aan?
Goedkoop klein en heel scherp mesje met mini karteltjes.
Ik weet niet wie dit een aantal weken geleden ter sprake bracht, maar ik heb dus even daarna 2 van die mesjes gekocht, kende ze daarvoor niet. Mijn leven is zo verbeterd!!!
Ja vroeger! Ik vind trouwens deze tomatenmesjes nog altijd fijner tomaten snijden dan het scherpste mes. Of okee, tomaten zagen.
Ik moet dit dus nu direct hebben haha, geinfluenced door het forum.
Haha ik heb in een ver verleden bij de Xenos gewerkt en de tomatenmesjes staan echt al jaaaaren in de top 3 van best verkochte product.
Ik ben inmiddels wel overgestapt naar een tomatenmes van Fiskars, dat is wel next level. Maar sowieso kartel boven glad!
Die snijden ook heel goed vingers heb ik ervaren. Maar heel fijn mes verder!
Alle messen snijden vingers prima, al die verhaaltjes over dat je jezelf beter met een heel scherp mes kunt snijden ofzo enzo ik geloof r niks van. Messen snijden niet, mensen snijden…
Meisjes onder de zes mogen nog geen mes
Love it
Een nieuwe broodmes is ook scherp
Wel een mooie wond met karteltjes aan over gehouden dus ja en een gat in mn badjas