Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Het is alles wat je wil. :relieved::ok_hand:t2:

4 likes

Maar je moet opletten, je hebt het schilmesje glitter en het tomatenmesje met glitter.

Ben ook wel eens per ongeluk thuis gekomen met een gewoon schilmesje. De teleurstelling…

3 likes

Ze lagen bij mijn Xenos in twee aparte bakken gesorteerd. :heart:

2 likes

Oh zijn er zwarte. Ik heb felgroene met glitter. Echt lelijk tussen al mijn mooie bestek maar blijft zo handig :rofl:

4 likes

Wat is hier zo bijzonder aan?

2 likes

Goedkoop klein en heel scherp mesje met mini karteltjes.

4 likes

Ik weet niet wie dit een aantal weken geleden ter sprake bracht, maar ik heb dus even daarna 2 van die mesjes gekocht, kende ze daarvoor niet. Mijn leven is zo verbeterd!!!

4 likes

Ja vroeger! Ik vind trouwens deze tomatenmesjes nog altijd fijner tomaten snijden dan het scherpste mes. Of okee, tomaten zagen.

1 like

Ik moet dit dus nu direct hebben haha, geinfluenced door het forum. :sparkles:

3 likes

Haha ik heb in een ver verleden bij de Xenos gewerkt en de tomatenmesjes staan echt al jaaaaren in de top 3 van best verkochte product.

6 likes

Ik ben inmiddels wel overgestapt naar een tomatenmes van Fiskars, dat is wel next level. Maar sowieso kartel boven glad!

2 likes

Die snijden ook heel goed vingers heb ik ervaren. Maar heel fijn mes verder!

6 likes

Alle messen snijden vingers prima, al die verhaaltjes over dat je jezelf beter met een heel scherp mes kunt snijden ofzo enzo ik geloof r niks van. Messen snijden niet, mensen snijden…

2 likes

Is wel een teken van een goed mes :sweat_smile:

Mijn opa vertelde me altijd dit:

10 likes

Meisjes onder de zes mogen nog geen mes :relieved:

2 likes

Love it :joy:

1 like

Een nieuwe broodmes is ook scherp

Wel een mooie wond met karteltjes aan over gehouden dus ja en een gat in mn badjas

1 like