Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ik onderweg naar de boekwinkel met mijn bijna over-datum-zijnde boekenbonnen, denkende aan @grace.

23 likes

Ik ben laatst met een vvv-bon naar de douglas gegaan die uit 2006 bleek te zijn. Het meisje achter de kassa zei: dat is mijn geboortejaar. Ik voelde me heel oud.

32 likes

Haha jij wint, ik had ook nog een papieren boekenbon uit 2009 bij me. :smiling_face_with_tear: Staat overal dat die niet over datum mogen gaan, maar de winkelmedewerker wist niet dat ze er mee aan moest, lukte niet met scannen, toen zei ze dat ze dacht dat ie al gebruikt was, haha ehhh nee, want krijg je hem uiteraard niet terug. 🫠 Toen ik zei dat ik hem wel weer meenam heeft ze hem toch handmatig ingevoerd, dus ben er nu godzijdank vanaf.

8 likes

Zohee bedankt voor de trigger warning hè :sob::sob::sob:

@issa ik kreeg net een Instagram bericht van een Amerikaanse vriend die vroeg ik een keer wilde lunchen met een vriendin van hem want zij was gevlucht uit Amerika en woont nu in Amsterdam :sweat_smile:

Moest aan @Zemraluani denken toen ik deze waanzin voorbij zag komen :sweat_smile:

16 likes

‘gevlucht’ :cry: arm amsterdam, first the provincialenyuppen came, nu de amerikanen om de boel helemaal af te gentrifyen

4 likes

ik wil dat iemand een docu over deze man maakt :sob::rofl:

4 likes

Hahaha ja ik wilde het gisteren hier delen maar moest mezelf er even aan herinneren dat niet iedereen bovenmatig geïnteresseerd is in Edi Rama :heart_eyes:

Eigenlijk moeten ze het Baader-Meinhof fenomeen omdopen in het Edi Rama fenomeen want zodra je kennis neemt van zijn bestaan is hij O V E R A L

5 likes

Ik kwam net iemand tegen op een datingapp die Freerk heet, eentje voor het forumlijstje met rare namen

5 likes

Ik net een Hens, die kan er ook nog wel bij.

4 likes

Gerelateerd hieraan, ik kom via mn werk best wel vaak vrouwen tegen die dan een mannennaam hebben met -lina/line erachter. En niet Pauline ofzo, maar bijv Derkelina ofzo.

5 likes

17 likes

Otward

1 like

@issa zag net een comment op een tiktok van een bakkerij in :beginner::beginner: waar een amerikaanse expat in de comments ging klagen dat ze daar ooit voor 35€ euro croissants heeft gekocht (staat niet bij of het van de winkel moest) omdat haar kind alllle baksels had aangeraakt

en dat niemand in haar huis vervolgens een croissant heeft gehad omdat ze “pittig” waren? :joy::joy::joy::joy:

1 like

hahahahaha ik wil dit lezen, welke bakkerij is het?

1 like

voor de geïnteresseerden: het was @issa ’s favoriete haatexpat

1 like

Haha omg ik heb haar gevonden volgens mij, wat een NAAR mens zeg. Die tiktok over hell is living in the Dutch suburbs??? Wat doe je hier dan :joy:

2 likes

Ik heb echt nooit haat gehad aan migranten maar Murican Moms halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan

zij is niet amerikaans!! ze is hongaars volgens mij en als ze terug zou kunnen zou ze gaan maar ze heeft dus nlse kinderen en vgm ook een nederlandse man

dat vind ik wel verfrissend dat ze ook eerlijk zegt ja ik wil hier ook weg maar verder qua zeikerigheid en houding is ze echt een murican expat

3 likes