Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Haha NEE! Ik had haar geappt en we hadden afgesproken maar toen moest ze in quarantaine. En gister appte ze of ik vandaag wilde afspreken maar nu reageert ze niet meer. Als dat doorgaat dan zal ik dr nog wel een herinnering sturen dat ze m’n bakje meeneemt.

En m’n andere bakjes heb ik ook nog niet terug, was vorige week bij een vriendin die 2 bakjes van me heeft maar was het zelf ook vergeten…

Moest toch even gniffelen om Ziggo’s schrijfwijze door de continu/continue forumergernis.

6 likes

We er werken continue aan. Was de medewerker die dit schreef dronken ofzo :sweat_smile:.

3 likes

Zat ff fotos terug te kijken.

@Karl_Lagerfeld

10 likes

Wat een atypische zin voor mij :flushed: post het wel!!!

4 likes

Ik ga er nooit aan wennen als jij een keer je forumnaam verandert.

3 likes

De veenmol was net een van de antwoorden bij Per Seconde Wijzer. Ik heb hem uiteraard goed geïdentificeerd.

8 likes

Ik luisterde vanmiddag naar Domien en moest denken aan @Krabsalade

2 likes

Was ie weer de eikel aan het uithangen? :joy:

4 likes

Offtopic, maar elke keer als ik lees: wanneer moet jij aan het forum denken? , lees ik dit met de stem van man bijt hond :upside_down_face:

19 likes

Nou ik vond hem vanmiddag wel gezellig eigenlijk, maar herinnerde toen dat jij nog een essay zou schrijven. Dus toen ging ik heel bewust luisteren en proberen te analyseren of ik hem nou echt gezellig vond of dat ik gewoon blij was een stem te horen vandaag. Beetje van beide denk ik

Word net wakker van m’n wekkerradio en val precies in de eerste gitaarakkoorden van Wonderwall :joy::joy::joy::sob::sob::sob::fire::guitar:

19 likes

Ja zoiets dacht ik ook! Ik weet nog wie dat postte, maar weet de forumnaam niet meer.

Weet iemand de afloop nog?

2 likes

Haha supergrappig feitje

1 like

Dit doet mij dan weer denken aan de mogelijke drugspompoen in de bosjes van @zwaardvis

15 likes

Dat was jenneke ofzo toch? Volgens mij was het een open einde.

Ik denk er ook bijna elke avond aan als ik mijn rolgordijn dicht trek, want mijn buren hebben een blauw lampje in de tuin wat ik savonds vanuit onze slaapkamer kan zien haha.

9 likes

Ik dacht dat ze er wel uiteindelijk achtergekomen was dat het een van haar buren was ofzo? Of was dat weer een ander verhaal van haar
Ik weet niet, voor m’n gevoel duurde dat topic echt maandenlang

2 likes

Ja ze dacht dat een soort overbuurman het deed volgens mij, maar weet eigenlijk niet of dat ook echt zo was. Duurde idd heel lang, regelmatig na een paar weken stilte ook weer een update.

Edit: @liefsjenneke was dat jouw topic of heb ik het verkeerd onthouden? Verlos ons!

4 likes

Ik ben wel gaan kijken!!! Een beetje :hot_face: hij lag alleen echt te ver in die dikke prikkelbosjes. Mijn vriend was er die avond echt van overtuigd dat ik gek was geworden en ik was nog niet eens in de bosjes gekropen

4 likes

Dat account is al jaren niet meer online geweest toch?

Ik moet ook nog wel eens aan het lampje en die vermeende buurman en hondje denken. Als ik mijn schoonmaakmuziel Taylor Swift luister.

4 likes