Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ahhh damn ik zie dit echt veels te laat haha

Ik heb bij een stukje forum het omgekeerde… ik moet als ik het ‘rammelende eierstokken’ topic zie altijd denken aan het stukje Fossiles uit het Carnaval des Animaux. Ik stel me zo voor dat ze zo klinken. (vind het een afgrijselijke titel tbh)

5 likes

20210422_190647

20210422_190644

Eindelijk @Nescio’s lakje kunnen bemachtigen! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

7 likes

yay ik ben blij voor je!

1 like

Screenshot_20210422-203159_Gallery

Hahahaha mijn telefoon maakt zelf albums met zelf bedachte titels. Ik heb deze ava ooit voor iemand hier getekend. Maar vanaf nu is t mn huisdier

33 likes

Hebben alle Thierry-meme-plaatjes ook al een eigen album gekregen?

Mijn veenmol :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Over die veenmol gesproken, ik ben bezig met een legpuzzel met stukjes lavendel erop.

4 likes

Hahahaha nee helaas.

1 like

Ja zo begint het dus he…

1 like

afbeelding

Met AirTag hoef je nooit meer lang naar je spullen te zoeken. Maak er eentje vast aan je sleutels en stop een andere in je tas. Ze verschijnen automatisch op de kaart in de ‘Zoek mijn’‑app, waar je ook kunt zien waar je Apple devices zijn, en waar je familie en vrienden uithangen.

You need this @Karl_Lagerfeld!!

15 likes

Hier denk ik nu ook letterlijk elke keer aan als ik ‘oud’ water drink :tired_face:

3 likes

WOOOOOWWW :flushed::flushed::flushed: dat heb ik serieus nodig in mijn leven. Ik neem er 100

3 likes

Ik heb dit echt nodig in mijn leven, dit trof ik net nl aan toen ik iets in de koelkast wou zetten.

afbeelding

Lekker verkoelend voor mijn lenzen straks.

28 likes

Alsof je dit niet alleen post om ff de blits te maken met je Urban Bakery lekkernijen.

11 likes

Ik wil deze supergraag maar ben nooit iets kwijt 🥲

3 likes

@grace @Eddie ik zie dat ik net per ongeluk ‘overhebleven’ intikte, heeft er iemand iets in mn drankje gedaan waardoor ik langzaam in een Vlaming verander?

2 likes

Wil je niet over drugs posten aub.

13 likes

Moet je soms niet heel lang naar je fiets zoeken bijv op het station (onder zadel)?

2 likes

West Vlaming doe eens niet zo generaliserend Nescio

6 likes

Het fijnste zou zijn als deze dingen een alarm hadden voor als je op het punt staat om iets te vergeten.