ja die had ik sws gekocht, al was het alleen maar voor dat jasje
Wow das vlakbij mij
Wow forumuitje!
Hahaha ja die zag ik ook voor het laatst ennuh… toen dacht ik ook aan mezelf
Pivep hahahahahahahaha
Ah wat jammer dat het niet gelukt is, maar je bent hoe dan ook een toffe ervaring rijker Misschien kun je de liveshows als toeschouwer bijwonen, of is dat niks voor jou?
@Alpacamybags lekker je eigen alpaca berijden https://www.bol.com/nl/p/alpaca-berijdbaar-bruin-zonder-accessories-6464-lxbxh-72x30x100cm/9300000003230601/?
Het is jammer dat ie een soort kangeroe hoofd heeft. Anders ging ik op zoek naar een sugardaddy om deze voor mij te kopen
Ik zag iemand met deze laarzen:
Voelde me bijna trots dat ik een Nikkie-drager in het wild had gespot.
Die zou ik zelfs in mijn kist nog niet dragen.
Dit ziet eruit als een stockfoto van een laars met een grote tag erop, maar dit is gewoon echt. I can’t…wie wil hiermee rondlopen???
Godsamme…
Vraag me echt af wat je merk nou voorstelt als je blijkbaar zo onzeker bent hoe ‘authentiek’ het is als je overal met koeienletters je naam op moet planten.
Is toch luxe! ga toevallig morgen shoppen bij de Bijenkorf zal het eens aanpassen.
Ik weetniet of ze hier nog actief is maar ik kom zelden hoogzwangere vrouwen tegen, en als ik dat wel doe dan denk ik direct weer aan @Jeg met ‘heb je lekker geneukt’ . Hhahaha dat gaat dan direct door mn hoofd. Oja ik zag dus net een hoogzwangere.