Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Zojuist allemaal van die planten gekocht voor op mijn balkon. :cry: Ik had geen idee.

4 likes

Ahh, maar wat je niet weet kun je ook niet veranderen toch. De beestjes zullen er wel blij mee zijn :sunny:

1 like

5 likes

Jaa goed punt! In 010 krijg je nu zelfs subsidie voor de beplanting met inheemse plantjes!

4 likes

Hoe wat waar?? :hugs:

1 like

Volgens mij wel vanaf redelijk wat m2, 10 ofzo? Zoek maar eens op groensubsidie Rotterdam. Er is subsidie voor vanalles!

1 like

@Evert ik wil weer eens een poging wagen aan chapati’s en Meera Soda heeft een heel handig filmpje gemaakt kwam ik achter. Dus moest aan jou denken

Echt lekkere feta @Soy.peor wil je ook?

3 likes

Ik ga nog liever dood.

7 likes

Wat is dit? Tuinkruidenfeta ofzo?

Dit is ‘lekker bij de borrel’ feta

2 likes

‘In de studio bekent hij aan Jeff en Pieterjan dat hij eigenlijk een boontje had voor Gert Verhulst.’

Wat een leuke uitdrukking :joy:

7 likes

Is dat zoiets als een boner? :joy:

Wij hebben een @Nachtburgemeester zoals Rotterdam maar Utrecht heeft nu een fietsvariant: Eerste Fietsburgemeester van Utrecht is Jelle Bakker

2 likes

In de kringloop

18 likes

Gekocht?

1 like

Nee, wilde niet het risico dat ik me dan hierna als een RGK zou gaan kleden

9 likes

Bij filmpjes met dit geluid moet ik altijd aan @Karl_Lagerfeld denken

Ik wil @Soy.peor bedanken want ik kan m’n retourpakket nu versturen. Ik heb het label als foto laten afdrukken bij de Kruidvat :+1:t2:

7 likes

Heujj hahaha. Ik vind t vooral mooi dat dit een van mn laatste opties was toen ik half in paniek moest bedenken hoe ik iets moest uitprinten haha.

5 likes