Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ik las even het woord ‘rog’ niet dus ik was even bang dat ik mijn baby kon doodmaken door te kietelen.
Maar zo sneu. Ook hartstikke logisch dat een rog niet kan lachen??

1 like

Dit is iets wat jij zou eten @xiomara

5 likes

Dit lijkt me wel lekker voor naast de HelloFresh avondmaaltijd!

5 likes

Ik moet aan @kali denken als ik een zwart wit outfit aan heb en nog meer zoals vandaag een zwart wit outfit met culotte. Dat is volgens mij echt jou nachtmerrie outfit haha

1 like

Ik kwam net dit tegen, een “programma voor coaches die coaches coachen”: The Coach Babe - mijn programma voor coaches die coaches coachen - Sophie Carleen

Ik dacht dat het forum hem wel zou kunnen waarderen, omdat die coach-discussie hier ook vaak speelt :sweat_smile:

10 likes

Coach-inception
image

3 likes

ik zit de laatste tijd in een Disney film vibe en ik voel me net @Vaiana :smiling_face_with_three_hearts:
Heerlijk al die oude classics terugkijken. Dat een film als Snow White in de jaren 30 gemaakt is, is gewoon mindblowing.

3 likes

Ik vind Sneeuwwitje echt een saaie film maar ik kijk hem heel graag omdat ik de beelden wel ontzettend mooi en ontspannend vind. Die kleurtjes zijn zo prachtig! En ik moet ook vaak aan Vaiana denken bij Disney. :two_hearts:

4 likes

Het viel me op hoe de muziek en het dialoog met elkaar ‘harmoniseert’, dat was me vroeger nooit opgevallen. En de scenes met de evil queen zijn echt ge-wel-dig, en die scene met Snow in dat horror bos.
Het middenstuk is idd vrij ‘saai’ maar ik heb er echt van genoten, het is zo schattig allemaal met die dieren en inderdaad kleuren! Wholesome.

2 likes

Hoi @grace

14 likes

Ik moest gisteren aan onze Limburgse gasten denken toen ik hierop stuitte toen ik info over lavendel stekken zocht.

En omg nog een keer aan het forum in het algemeen toen ik het terugzocht.
Ik zweer dat dit niet door mijn zoekgedrag komt.

3 likes

1E42FF45-A944-4BDB-8A6B-61309197D3BF
Nee grapje, ik zou nooit de moeite voor Limburg en België doen

1 like

Misschien denk je nu dat jij heus niet zo snel achter een ander aanloopt, maar het slaat sneller toe dan je denkt. Bij een live avondvierdaagse - misschien hebben we die volgend jaar weer - zie je rijen met kinderen voorbijkomen, lebberend aan een raar ding in hun handjes. Dat rare ding is een citroen met pepermuntjes gewikkeld in een grote zakdoek waar de kinderen de hele tocht aan kunnen likken. De combinatie tussen zuur en zoet en de gespreide consumptie maken het een monsteraanval op je tanden. Toen ik voorstelde de citroen thuis te laten, kreeg ik als reactie: ,Maar mam, IEDEREEN heeft dat mee, hoezo wij dan niet?” We leren het kennelijk al jong, de impact van sociale bewijskracht.

Ken dit echt alleen maar van het forum.

‘Misschien denk je dat jij niet zo snel achter een ander aanloopt, maar het slaat sneller toe dan je denkt’ | Werk | AD.nl

4 likes

Ik moet bij de LIDL denken aan de hond van @anon4388265 .

6 likes

@Soy.peor Ging jouw shop per vandaag niet van start?? Ben heel benieuwd namelijk!

Ahw dat was donderdag. Ik heb hem in het kleding diy topic geplaatst :blush:

8 likes

@Soy.peor heeft stiekem een TikTok compilatie/ meme account op YT

6 likes

Ssssst

Oh sorry voor het outen

2 likes

@SpeedOfSound ik was vandaag in de mokkenhemel voor modieuze mensen.

15 likes