Wat bestel jij bij de snackbar?

Patat met frietsaus of joppiesaus en een vega bamischijf. Wil liever een groentekroket maar die hebben ze bij m’n plaatselijke snackbar niet :cry:

Patat met mayo
Kroket

Friet en rundvleeskroket.
Of een gepaneerde frikandel.

Nu zo’n zin in friet jongens, niet te doen

1 like

Friet met een goulashkroken en/of sitostick! (En @PuzzleandGaze ik herken het niet dat er een laagje slijmerig spul in het vlees zit :p)

Meestal friet saté en een bamischijf.
Soms satékroket maar dan pak ik meestal wel andere saus bij de friet, anders is het te veel saté haha.

Haal je dit bij een gewone snackbar?

Friet met kaassouflé, maar eigenlijk kom ik vrijwel nooit bij een snackbar.

Patat speciaal en frikandel speciaal (ketchup) en als ze het hebben kaastengels. Vorige keer heb ik per ongeluk een dubbele portie kaastengels gekregen bij het bestellen. Ben nog nooit zo blij geweest (en tonnetje rond) :speak_no_evil:

1 like

Standaard friet met extra veel ketchup :sunglasses:

1 like

Ja, er zitten hier 2 gewone snackbars in de buurt die dit hebben! Bij 1 staat het er niet specifiek bij op het menu maar als ik er naar vraag hebben ze het wel :slight_smile:

1 like

Patat met mayonaise en/of satesaus en meestal een frikandel speciaal (ketchup) echt saai ik ga hier inspiratie opdoen!

1 like

Hmmm niet best haha, ik dacht misschien nog van de ui ofzo. Was het toch niet helemaal meer goed denk ik :nauseated_face: (heb het ook niet verder opgegeten)

Meestal neem ik een patatje zonder en een luxe kaassoufle, die zijn zooo lekker :heart:

Wat is een luxe kaassoufflé?

curly fries en dan zelf nuggets van vegafit erbij bakken en dan heel veel curry :ok_hand:

Deze! Zit een net wat oudere kaas in dan de gewone kaassoufflé en met maanzaad

1 like

Patat

Brander mayo of speciaal

Met èèn of twee van deze snacks:

Kaassoufflé
Cheesecrack
Broodje mexicano
Broodje hamburger speciaal
Bitterballen
Mini snacks
Frikandel speciaal