Wat bestel jij bij de snackbar?

Een patat met mayo (heel soms oorlog, mét uitjes) en het liefst een kroket!

Patatje met en een frikandel speciaal

Afhankelijk van hoeveel honger ik heb óf gewoon een patatje met mayo, óf een kapsalon

Heb zo’n zin in een kroket door dit topic.

Raspatat mayo pinda en een broodje kroket of een kaassoufle. En soms een milkshake vanille, smaakt naar een drinkbaar softijsje yum

Al-tijd een twisterpatat oorlog met vlammetjes. Honger…

Zondag was ik enorm avontuurlijk, ik nam wat anders dan normaal;

Grote patat satésaus
Gehaktbal mayo
Frikadel van de toko zelf plus bijbehorende saus

Uiteraard waren de ogen weer groter dan de maag en kon ik niet eens alles op :tired_face:

Kan dit topic weg. Elke keer zie ik em weer en dan zin in snacksssss😂

6 likes

Friet zoervleis of goulash en dan een sitostick :heart_eyes:

1 like

Frietje oorlog en kaassoufle of loempia <3 Zin in nu zeg

Je hebt me echt geinfluenced om dit te proberen en omg! Love it!

Jaaaa wat leuk krijg er nu ook zin in

Frikandel speciaal! De rest wisselt nog wel eens, maar altijd een frikandel speciaal erbij.

1 like

Grote patat speciaal en een broodje kroket met mosterd

1 like

Hier patat met samouraisaus en meestal een mexicano of kipsate. In de snackbar bij mijn ouders altijd raspatat met pindasaus

Altijd een kaassoufle. Mocht ik erge honger hebben dan komt er een patat speciaal bij. En anders komt er een pita kaas bij

het is half 10 in de ochtend en ik heb trek in patat met pindasaus

5 likes

oh heerlijk.

Patat met mayo en 2 snacks: meestal afgewisseld tussen kaassouflé/frikandel/bamischijf/kipcorn.
De pittige kaassouflé vind ik het allerbeste, maar die hebben ze niet overal.

Ik probeerde laatst voor het eerst de Sito Gold/sito stick, maar dat vond ik toch een partij ranzig, gadverdamme. Of dat ding moest al flink over datum zijn ofzo…is het normaal dat er een laagje slijmerig is aan de binnenkant?

Friet met. En snacks altijd anders en vaak in fases. Op het moment ben ik ineens weg van cervela. En als ik het echt niet weet val ik terug op een frikandel met, kan bijna nooit fout gaan.