Friet met vegan mayo.
Toen ik nog geen veganist was ook vaak een broodje groentekroket met mayo en mosterd.
En ik eet het allerliefst van die ambachtelijke friet die iets breder is en nog schil er aan heeft.
Friet met vegan mayo.
Toen ik nog geen veganist was ook vaak een broodje groentekroket met mayo en mosterd.
En ik eet het allerliefst van die ambachtelijke friet die iets breder is en nog schil er aan heeft.
Haha jaa en dan denk ik ook altijd: liever twee lekkere snacks en niet alle friet op kunnen eten dan één foute snack kiezen
Hahah zeker weten! Snacks boven friet!
Hou niet van friet. Dus meestal twee snacks: portie vlammetjes en een kaassoufle of kipkorn
Ik krijg zoveel trek van dit topic . Ik bestel altijd een patatje oorlog en een frikadel speciaal
Standaard een kaaskroket met joppiesaus en dan iets van mozzarellasticks/chick fingers/loempia’s/mix
Wij hebben een lekkere Vlaamse frieten tent. En dan met Amerikaanse frietsaus.
En als ik bestel het liefste raspatat met pindasaus.
Als snack een frikandel speciaal met curry of een kalfskroket
Friet satesaus met mayonaise, eigenlijk altijd. Qua snack wissel ik af tussen bitterballen, kroket, frikandel speciaal en bamiblok.
Meestal raspatat met eigen saus thuis (Belgische mayo kennen ze hier niet bij ‘mijn’ snackbar )
Nam er altijd een frietei bij maar die hebben ze niet meer Dus nu gewoon mn all time favo, kroket. Een meestal iets van kaastengels
Patat met.
Frikandel mayo.
Kipkorn saté.
Van de patat eet ik maar 10 stukjes denk ik. Want ik hou eigenlijk helemaal niet zo van patat.
Frietei? Wat is dat?
9 van de 10 keer:
Maaaar bij voorkeur minisnacks ipv de mexicano. Heb hier echter nog geen snackbar gevonden met minisnacks op het menu.
Is dat een soort Scotch egg? Lijkt er een klein beetje op, maar toch beetje anders
Friet met een goulashkroket en/of sitostick!
Patatje oorlog, bekertje joppiesaus en bamischijf pinda
Patat speciaal, turkeystick en kaaskroket
Patat mayo en kroket. En als ze het hebben raspatat
Patat pinda, frikandel of berenhap. Heeeeerlijk!
Ik had een hele omschrijving getypt net maar het kwam er uiteindelijk op neer dat het eigenlijk gewoon een grote bitterbal is met stukjes ei erin. En dan zo’n lekkere grove paneerlaag en heerlijkheid