Wat bestel jij bij de snackbar?

Ik wilde vanavond voor de boerenballenstick gaan maar ik kreeg ‘t mn mond niet uit bij het bestellen. Dus toen maar weer de standaardbestelling: raspatat mayo en een shoarmarol :heart_eyes:

Hahaha boerenballenstick? Wat is dat?:joy:

Raspatat mayo/curry en een kipcorn :yum:

Haha op internet wordt ie omschreven als ‘stick met 6 kleine gehaktballetjes’ maar ik denk niet dat je daar veel aan hebt. Zal de volgende keer een foto maken :joy:

1 like

Patat met, met een kaassoufle of frikandel speciaal. Soms ook met allebei. Zo veel zin nu, terwijl ik deze week juist even normaal wilde eten hmm

Frietjes met joppiesaus (saus apart) met een viandel, een bakje mayonaise en soms een bamischijf.

medium patat met mayo en kaassoufflé

Patat zonder saus (heb thuis altijd mayo en ketchup) en een kalfskroket of frikandel speciaal (soms allebei…)

Een patatje mayo met een frikandel. En als ik echt h.a.m. ga neem ik er bitterballen en kipnuggets bij. Maar ben nu op dieet :sob:

Patat met truffelmayonaise of speciaal en een kroket of kaassoufflé. Liefst ook nog een slushie of milkshake :yum:

Broodje kipschnitzel met chilisaus en mayonaise, of frietje pindasaus mayo of frietje speciaal met een groente kroket.

Friet speciaal en een groentenkroket

Dit moet ik echt eens proberen!!!

1 like

Patatje oorlog (of zoals onze snackbar het noemt patatje feest) met een kipfrikadel speciaal (curry natuurlijk) en een kaassoufle

Friet met OFWEL huisgemaakte tartaar OFWEL samoerai, nooit op de frietjes altijd apart
met : viandel + bitterballen OF cervela + bitterballen OF viandel + kaaskroket OF
een goeie cheeseburger OF zo’n stokje waar heel veel verschillende stukjes vlees op zitten omdat ik niet kan kiezen

Heel wat jaar terug waren we op de terugweg van vakantie naar huis en we hadden zo’n trek (was inmiddels ook etenstijd en door alle files waren we het ook echt even zat). We stopten in Brugge en belandden bij Frituur de Bosrand. Daar heb ik echt de lekkerste frietjes met tartaarsaus gegeten. Ik droomde er laatst gewoon over, en het is al heel wat jaren geleden :open_mouth::heart_eyes::upside_down_face:

1 like

Ben er eigenlijk nooit, maar als ik er kom dan patatje oorlog en een mexicano!

Nam m’n hele leven altijd een kaassoufflé bij m’n patat, totdat ik vorig jaar eens een satékroket nam. Vet lekker, sindsdien neem ik een satékroket. Ik ben dus niet heel erg van de variatie :sweat_smile:

Vlees wisslt al eens maar belangrijkste is mayo bij de friet😍

Patatje oorlog en een kaassouffle