Het water loopt me in de mond. Lig ik dan met honger in bed. In elk geval:
Friet speciaal, viandel met mayo, kaassoufle, frikadel speciaal (één of twee van deze genoemde snacks).
Een wit zacht bolletje met kaassoufle en mayo (+ koude chocomel als ik me brak voelđ)
Patatje oorlog, kaassouflé en als ik echt honger heb ook nog een vega bamischijf als ze die hebben. Maar sowieso altijd patatje oorlog.
Heeeel soms wijk ik uit naar raspatat met joppiesaus, maar das echt 1 keer per 2 jaar ofzo.
Ik kom nooit bij een snackbar want we hebben een airfryer. Maar ik zou bestellen: een patat pinda, kaassouflee en ik denk wat bitterballen
Frietjes met een kaassouflé!
Bij voorkeur met pindasaus, of anders een patatje speciaal.
Simpel, patatje met een kroket ïž
Als ik bij mijn ouders in Groningen ben: Kleine patat met brander mayonaise en een eierbal of kroket.
Thuis: Patat met gewone mayo en een kaassoufflé.
Patat (oorlog) met een kroket en een kaassoufle of kaaskroket of een frikandel speciaal.
Heb net patat gehaald omdat ik er door dit topic zoveel zin in had
Ja op dat punt sta ik nu ookâŠ
Zin in patatje oorlog!
Meestal patatje speciaal met uitjes. Wel met ketchup in plaats van curry, lekker cultuurbarbaar. Daarnaast een frikandel speciaal met uitjes.
Soms wissel ik nog wel eens af met patatje oorlog of een kaassoufflé. Laatste zag ik bij de snackbar een viandel (normaal bestel ik altijd dus zie ik nieuwe dingen niet), weet iemand hoe dit is in vergelijking met een frikandel?
Ik vind het trouwens echt raar dat ze in het oosten van het land iets bestaat wat een waterfiets heet (patat met aan de zijkant twee frikandellen). Iedereen doet ook alsof algemeen bekend is wat dit is, maar toen ik hier kwam wonen dacht ik echt waar gaaaat dit over.
Kroket en friet mayo soms een kipkorn mayo ipv kroket
Niet heel spannend dus
Vandaag verse friet met mayo, kipfingers en een frikandel speciaal. Maar meestal een kroket of een viandel speciaal, doen kipfingers was jeugdsentiment maar viel tegen oh en we hadden ook bieterballen, die waren echt geweldig goed.
Viandel is een frikandel met een krokant laagje aan de buitenkant. Ik vind viandel speciaal een topcombinatie, beetje meer textuur dan bij een frikandel speciaal.
Altijd frikandel speciaal en patat met.
Hou zoveel van deze combi, alleen al vanwege het bestaan van frikandellen zal ik nooit vega kunnen worden
Haha ik heb inmiddels in het noorden, westen en zuiden gewoond, maar van die waterfiets heb ik nog nooit gehoord!
Altijd hetzelfde maar afgelopen tijd wissel ik de kaassouflé af met een bamischijf.
- Patat mayo/pinda
- Frikandel speciaal
- Kaassouflé (of bamischijf)
Kaassoufflé
Al was de liefde voor kaassoufflĂ©âs laatst even wat minder toen er gloeiend hete kaas in mijn decolletĂ© lekte. Het werd zelfs een blaar maar gelukkig is het mooi hersteld.
Patatje mayo, broodje kroket/frikandel
Op werk eet ik patat mayo/pinda/ketchup/ui. En een broodje frikandel oorlog. Of een broodjekaassoufle pinda/mayo/ui/sla. Maargoed, daar maak ik alles zelf, dus zorgt niet voor rare gezichten
Kleine friet en een viandel
Door jullie wil ik nu ook een viandel proeven! Dat wordt mân volgende snackbar bestelling