Wat eet je vanavond #3

Even meegedaan met de Ottolenghi hype en Four-allium baked rice gemaakt (met pijnboompitten in gebruinde boter :drooling_face:) met fennel braised cod.

Zie recepten in de link. From baked rice to braised cod: Yotam Ottolenghi’s one-pan recipes | Food | The Guardian

Was heerlijk. Heb wel ipv 200 ml bouillon, 200 ml water plus bouillonblokje gedaan, en dan die teaspoon zout weggelaten. Plus meer venkel, want laf venkel.

4 likes

Pizza en wijn besteld want mijn koter ligt op bed dus kon niet meer naar de winkel erg hè???

3 likes

Zwaar leven

1 like

Soort lasagne van ravioli (gevuld met spinazie en citroen) met spinazie, spekjes en kaas

Zuurkoolschotel uit de oven

3 likes

Deze soep eens proberen.

1 like

Snert uit de slowcooker, gemaakt door mijn moeder. Zin annnn

3 likes

Mushroom stroganoff uit kookboek one pot vegan. Zo lekker, heb er al helemaal zin in

2 likes

Doen! Ik ga dit weekend weer een pan ervan in porties invriezen. Plus dit soort broodjes

1 like
1 like

tortilla gevuld met mais, zwarte bonen, tomaat, spinazie, pulled oats, komijn, chipotle etc, en dan strak dichtvouwen en rondom krokant gebakken in de pan

1 like
1 like

Gegrilde groenten met couscous

3 likes

Uit eten :sparkles:

6 likes

Ovenschoten gnocchi met kip, kaas en tomaat

1 like

Fumbwa met kip. Mama heeft gekookt en ik heb dit recept online gevonden, wij hebben wel geen look gebruikt.

3 likes

Keertje cheaten :grimacing: Op de huid gebakken zalm met gebakken aardappeltjes met schil, veldsla en komkommer in een mosterd/agave/dille dressinkje

3 likes

Wij aten een gezondere versie van de good old kapsalon.

Aardappeltjes uit de oven, vivera plantshoarma, gebakken ui, gesmolten kaas, komkommer en tomaatjes en een yoghurt-knoflooksausje.

3 likes

Oeh die broodjes zien er goed uit! De soep is qua smaak echt heerlijk en super simpel, maar het is echt super dik geworden. Toch iets niet helemaal goed gedaan denk ikn😅 Wel echt een top tip want het is echt spotgoedkoop ook.

2 likes

Favoriete ottolenghi: de orzo met garnalen en feta :heart:

5 likes