Wat eet je vanavond #3

Gado gado

3 likes

Biefstuk op brood

1 like

Boerenkool stamppot met spekjes en rookworst, eigenlijk een van de weinige maaltijden waarbij ik nog vlees eet.

1 like

Heb zelf een pokebowl gemaakt met oa kip en mango!

Summary

10 likes

De kleuter mocht kiezen vandaag: aardappelpuree met creme fraiche, broccoli en een beetje mosterd. Met vegan vissticks, nog nooit eerder gehad en ze waren best ok

3 likes

Verse pasta met vega balletjes, tomatensaus, zwarte olijf en geraspte kaas :heart_eyes:

3 likes

Pasta met gerookte zalm, courgette, citroen, dille en parmezaan.

1 like

Pad Thai met garnalen

2 likes

Rendang met sambel goreng groente (weet nog niet welke), pittig ei, rijst en zoetzure komkommer en radijs

2 likes

Fishcake tacos van Otto

6 likes

Pajeon (Koreaanse lenteui-pannenkoeken) met gochujang-nepgehakt en wortelsalade

8 likes

taco’s en de komende 2 avonden ook want er zou iemand komen eten maar dat ging niet door :rofl: kan al dat spul ook niet goed invriezen ofzo. maar je hoort mij niet klagen, lekkerrr

5 likes

Er zijn ergere dingen om te eten

2 likes

polenta uit de oven met een stoofpotje van tomaat, wortel, mais, ui, jalapeno, gerookte paprika etc
met gepickelde ui en griekse yoghurt ernaast

3 likes

Was lekker!

2 likes

Burritos! Ben er alleen nog niet over uit wat ik erbij ga doen want wil wel wat meer groente, misschien een salade ofzo

1 like

Met gegrilde paprika ipv artisjokken

Met aardappelschijfjes

1 like

Tortilla’s met zwartebonenpuree, rodekoolsalade, verkruimelde feta en lekker veel knoflooksriracha want :sparkles:ik eet alleen :sparkles:

4 likes

Aardappelbolletjes, bloemkool en saté schnitzel

2 likes

Gebakken aardappels, kaasschnitzel en groente uit de oven

2 likes