Wat eet je vanavond #3

Uiensoep is in de maak!

4 likes

Citroen :heart_eyes:

1 like

Nee het is tomatenrisotto met venkel geworden! Citroen eet ik liever in de lente/zomer

3 likes

Broodje met de Beyond vegaburger, tomaat, komkommer etc met twister fries uit de oven. Weekend :raised_hands:t2:

8 likes

Lekker simpel, aardappeltjes uit de oven met nepchorizo, gegrilde paprika en kalamata-olijven

4 likes

Heerlijk :hugs:

1 like

Kaiserschmarrn met verse, nog warme appel-peren compote

7 likes

geinspireerd op jambalaya, maar dan anders:
jackfruit, kikkererwten, tempeh, parelgort, paprika, wortel, bleekselderij, lenteui, gestoof met tomaten en rode wijn en bouillon

2 likes

Tomatensoep uit de slowcooker met zelfgemaakte Vietnamese loempia’s

2 likes

Pasta met tomatensaus, tomaat, paprika, ansjovis en kaas

3 likes

Vega “chicken tonight” volgens het recept van Koken met Karin: Recept Chicken tonight - Koken met Karin.

3 likes

Winterse roerbak met noedels, van een recept uit ‘veggies’

1 like

Zuurkooool

5 likes

Pasta met room en zongedroogde tomaten

1 like

Dit is een van mijn favoriete pakjes en zakjes look a like. Gebruik je vega kipstukjes of iets anders? Kan ik ook wel eens proberen.

Vanavond patat :partying_face:

3 likes

Vega kipstukjes inderdaad. En wij hadden gisteren patat :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Pannenkoeken :grin:

4 likes

Mijn go to linzensoep met broodjes vegaworst bij een algeheel gebrek aan energie en levenslust

6 likes

We hebben 3 pizza’s besteld met z’n tweetjes omdat we niet konden kiezen na een vreetdag, helemaal zin an. Rood wijntje erbij. Samenwerking met een toko (margeritha met Thaise basilicum en buffelmozzarella, buikspek en zoetzure ui en eentje met aubergine en geroosterde groene peper).

Heb ook nog een pandan cookie en een brownie liggen als toetje.

20 likes

Zoervleis met friet en appelmoes :heart:

6 likes