Wat eet je vanavond #3

Kimchi fried rice met een gebakken ei.

3 likes

Penne met tomaat-paprikasaus, mini vega balletjes en parmezaanse kaas

2 likes

Koreaanse pannenkoeken! De helft met bosui en de helft met kimchi, met dipping sauce met gochujang

9 likes

Orzo met tomaat en venkel

4 likes

polenta met rendang van tempeh, aubergine, spinazie, wortels, en gepickelde komkommer / wortel

9 likes

Vega roti :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Bruine rijst noedels, gewokte kip, broccoli en rode puntpaprika met een teriyaki saus

1 like

Heel fout, maar we hebben burgers besteld bij een plaatselijk tentje hier. Ik had de gooey camembert burger. Heel lekker. Met oerfriet met parmezaanse kaas en ui.

2 likes

Ja oei wat fout zeg! Haha, ik snap niet waarom je dat erbij zegt. Gewoon lekker eten bestellen op zondagavond toch :woman_shrugging:t3:

26 likes

Zelfgemaakte courgettesoep :ok_hand:t3:

Haha! Heb je ook helemaal gelijk in! Het was ook heerlijk, dus geen spijt van!

1 like

Geen zin in supermarkt, dus we doen de back up maaltijd uit de vriezer

5 likes

Ik zag hier miso spaghetti voorbijkomen, dus dat wordt hem. Met groene asperges en gefrituurde tofu.

4 likes

Vis, pommes duchesses en boontjes

Vega sateh met nasi goreng en sambal goreng boontjes

2 likes

Kim chi dumplings en Korean bbq broccoli :drooling_face:

26 likes

Kippenhaas sate van de steengrill met pittige saus en frietjes van de plaatselijke pizzeria/grillroom

Oke ik vond dit niet zo lekker. Volgende keer met noodles en nog wat tweaken om het minder droog te krijgen.

Krieltjes, kaasschnitzel en een kleine salade van sla tomaat komkommer en maiskorrels

2 likes

Eggplant Parmigiana:
Eggplant Parmigiana | RecipeTin Eats

Vaak gezien en nog nooit gemaakt. Maar met deze ingrediënten kan het toch niet mis gaan!

(edit: hmm krijg geen preview, weet ook niet waarom)

3 likes