Wat eet je vanavond #3

Weet niet of je er iets aan hebt maar Xenos heeft tegenwoordig een hele Ottolenghi lijn in het assortiment. Wel voornamelijk geïnspireerd op Simpel en Flavour want die verkopen ze.

1 like

Complete HF maaltijd weg kunnen flikkeren. Zat geen kraak of smaak aan en hartstikke waterig. Uiteindelijk maar de frituurpan uit nijd en nood aangezet en een broodje frikandel en kroket gegeten.

Ik zal eens gaan kijken als ik een keer bij een Xenos in de buurt kom. Goede tip, thanks!

Ik heb nog geen ingelegde citroenen bij de AH gezien

1 like

Hebben ze wel hoor, van souq inderdaad.

:cry: Ik denk alleen de 3 AH’s bij mij in de buurt niet. Maar ik ga op zoek!

edit: op souq :grimacing:

8 likes

Zweedse balletjes uit de slowcooker, aardappelkroketten, sperziebonen en extra veel lingonberry uiteraard

1 like

3 likes

Slecht maar lekker na een stukje fietsen: (bio!) shoarma met pitabroodjes

Wel enkele dingen, maar het aanbod valt echt tegen. Het is hier ook niet zo’n grote AH.

Half uur verderop zit wel een fijne AH (al weet ik niet hoeveel ze daar hebben qua Ottolenghi), maar ja daar kom je niet zo vaak natuurlijk haha!

https://www.beautylab.nl/food-friday-nasi-goreng-familierecept/

Paneer butter masala met naan

7 likes

romige noedelsoep met shiitake, aubergine, krokant gebakken gemarineerde tempeh en komkommerpickles

3 likes

Bijna elke Turkse supermarkt heeft die ook! Als je die in de buurt hebt

1 like

Vies lekkere kant-en-klare lasagne met een broodje in the side.

2 likes

Tomatensoep van tomaten uit de volkstuin :heart: erbij zuurdesemtoast met in knoflook gebakken shiitakes.

6 likes

Meloen met ham salade

Zelfgemaakte pokebowl met sushirijst, zalm, komkommer, mais, zeewier en avocado. Mijn AH had alleen geen edame boontjes, zie ze altijd liggen behalve vandaag, dus dat is wel een gemis

2 likes

Weer een prutje met restjes. Onder de tortilla chips ligt nog een berg refried beans. (Ja foto’s zijn leuker)

10 likes

afbeelding

Deze verspakket van AH. Zelf kipgehakt, geraspte cheddar, zure room en koriander toegevoegd.

Ik vind de kruiden van Knorr wel lekkerder. :yum:

1 like