Wat eet je vanavond #3

Oeh wat ziet dit er lekker uit!

Hier vanavond weer eens rode curry met veel groente en gebakken tofu.

1 like
3 likes

Alles wat jij maakt klinkt zo lekker!

1 like

Gisteren de ‘prut’ gemaakt dus vandaag makkelijk de sjalotjespasta van Alison Roman :blush:

Caramelized Shallot Pasta Recipe - NYT Cooking (nytimes.com)

Vegetarische butter chicken

2 likes

Haha echt leuk om eten zo goor mogelijk op de foto te krijgen. Dit is een volkoren wrap met gegrilde vegastukjes, Mexicaanse roerbakmix en kruiden met daarbovenop refried beans, crème fraiche en geraspte kaas

Edit hahah het lijken net oesterzwammen

6 likes

Rotiland bestelling: roti met pompen+tempeh en rijst met vega pom :blush:

2 likes

Ik was benieuwd naar het recept, maar ik word “naar huis” gestuurd door de site, omdat ik geen account heb. 🥲

Vega tomaat mozzarella schnitzel, gebakken aardappels, erwten en appelmoes (om de erwten onder te verstoppen want stiekem ben ik 3 :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

2 likes

Oh nooo, soms zo irritant. De ene keer wel en de andere niet bij de Times :sweat_smile:

click to watch me cry - by Alison Roman - a newsletter Deze zou het wel moeten doen (even helemaal naar beneden scrollen voor het recept.

Yesss super, dankjewel! Heeft het gesmaakt (als je al gegeten hebt)? :star_struck:

Eindelijk een lekker recept gevonden voor lasagne :drooling_face:

4 likes

Udon noodles met garnalen, spitskool en een mix van oester- en soyasaus

1 like

De verse zalm pizza van Jumbo is zo lekker. Elke keer weer een feestje!

Jazeker, altijd top! En de ‘Prut’ die je overhoudt gebruik ik graag nog voor tosti’s :upside_down_face:

1 like

lief, maar in alle eerlijkheid, dit was niet lekker helaas :sweat_smile:
de smaak van de tempeh was superoverheersend omdat ik die mee had laten stoven. volgende keer apart bakken en op het laatst erbij doen (of met jackfruit zoals ik normaal doe, dit recept )

1 like

Mangocurry met rijst

4 likes

ik maak okonomiyaki (een Japanse hartige pannenkoek)

8 likes

Wel met ui en knoflook erbij, en wat champignons want die moeten op.

Salade watermeloen, feta en munt
Salade witlof, ei, appel, walnoot en zelfgemaakte dressing

1 like