Wat eet je vanavond #3

Normaal gesproken eten we op dinsdag bij mijn ouders maar die zijn op vakantie dus zo pizza halen :upside_down_face:

Met rijst en ik hoop naan (vriend kookt)

6 likes
1 like

Tagliatelle met zalm, spinazie en tomaatjes uit de oven

1 like

Hij heeft er parathas bij, nog beter :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Mijn hellofresh recept was weer totaal incompleet dus een thaise hamburger op een volkoren minibol ZONDER de mij beloofde puntpaprika🥲

Oeh, hoe vond je deze? Mijn man vindt de mushroom mutter van Krishna Vilas heel lekker en ik wil elke dag wel curry eten dus :yum:

1 like

Ik vind deze heel lekker, maak hem al een hele tijd op redelijk regelmatige basis!

Ik ben ZO ontzettend klaar met HF. Elke week is er wel wat mis. Vanmorgen levering gehad, zat weer een totaal ander gerecht bij die ik niet besteld had. Klantenservice gebeld en krijg een vergoeding, maar heb het abonnement stopgezet dus krijg het nu op mijn rekening. Ellende steeds met HF.

Ik had vandaag de noedels met kipgehakt, courgette en paprika in een soort teriyaki saus. Gaf het een 6.5

1 like

Nice, ik ga het ook eens proberen!

1 like

Ja wat een gedoe. Wij hebben aangegeven dat er niks klopte en we hebben 12 euro tegoed gekregen, maar we doen dit zo langzamerhand elke week maar ik hoop niet dat HF daar rare dingen bij gaat denken ofzo, want het klopt gewoon echt niet

Volgens mij zijn ze het wel gewend. Sites als trustpilot staan ook vol met dezelfde klachten. Wat me ook opviel is dat producten die vaak langer houdbaar zijn als knoflook, ui, sjalotjes etc gewoon heel vaak rot of bedorven zijn. Ik twijfel nu wel aan de versheid van die producten.

Risotto met citroen, courgette en zongedroogde tomaat. Echt al lang geen risotto gegeten dus zin innnn.

8 likes

Linzenstoof met pompoen en rozenharissa

6 likes

Mijn moeder had dit probleem ook en ik heb haar een kookboek van lekker en simpel gegeven voor kerst. Ze is er zelf heel enthousiast over en heeft al diverse dingen gemaakt.

1 like

Ik vind dit boek een aanrader! Andere boeken van Karin Luiten zijn ook wel leuk. Bijvoorbeeld het grote zonder pakjes en zakjes boek. Maar dat is wel oerhollands eten natuurlijk.

Heeft je moeder wel een goed basiskookboek? Anders is deze misschien nog wel wat

Libris | Het nieuwe kookboek, niet bekend

Rijstvellen :drooling_face:

1 like

mexicaanse stoof van tomaatjes, zoete aardappel, kikkererwten, aubergine, wortel, chipotle komijn knoflook oa, met parelspelt

3 likes

Klinkt goed! Heb je een recept?

Pasta met kipgehakt en spinazie, was weer een HF aanfluiting
Denk dat we er binnenkort maar mee stoppen