noedels met boontjes, paprika, wortel, tempeh, gember, knoflook, koriander en een limoen pindasausje
Welke was het?
Ik heb op: gerookte zalm, 2 gekookte eitjes, een hand courgetti en wat pommes duchesses
De ovenschotel met gehakt en aardappelen. Maar vanaf morgen weer lekker zelf koken.
Stamppot van aardappel, bloemkool, wortel en ui. Met vega shoarma van de Lidl.
Hele simpele ketjapnoedels met wortel, paksoi, groene puntparika, bosui en een pinda-limoensausje
At je hier nog iets bij? Ziet er echt heerlijk uit
Rode curry met kipdijfilet en basmatirijst
gyros van seitan met brood en zelfgemaakte knoflooksaus en salsa verde
en venkel-tomaat salade erbij : )
Pitabroodje met falafel, gegrilde groente en knoflooksaus
Kippe(n?)soepje
Kapsalon besteld, geen zin om naar de winkel te gaan en mijn vriend hoopt nog iets van de formule 1 te zien 🥲
Wonton soep
Libanees platbrood met sticky gebakken aubergine, komkommer en limoen
Klinkt heerlijk! Toevallig heb ik aubergines die op moeten, morgen jouw gerecht namaken
Haha ik had ook een aubergine die op moest! Maar was echt lekker inderdaad, leuk
heb je hier een recept van?
Ik heb maar wat gedaan maar was heel simpel! Aubergine in plakken, bestrooien met zout en even laten liggen. Plakken in olie bakken op redelijk hoog vuur. Ondertussen sojasaus, agavesiroop, knoflook en gember mengen, en dat bij de aubergine gieten als die mooi een beetje bruin is gebakken. Vuur niet te hoog maar mag wel even lekker bubbelen tot de boel een beetje is ingekookt. Ik ben niet in m’n eigen huis momenteel en heb dus niet alles ter beschikking wat ik normaal heb maar thuis had ik er misschien nog een beetje granaatappelmelasse doorgedaan, en sesamzaadjes op het einde!
Super lief dat je dit hier deelt, ik ga dit deze week proberen! Vind aubergine meestal niet zo boeiend maar wil het echt proberen zelf lekker te maken. Thanks
Oh wat leuk, ben benieuwd wat je er op deze manier van vindt dan! Doe je even een update als je het geprobeerd hebt?