Wat eet je vanavond #3

Meloen met ham salade

Zelfgemaakte pokebowl met sushirijst, zalm, komkommer, mais, zeewier en avocado. Mijn AH had alleen geen edame boontjes, zie ze altijd liggen behalve vandaag, dus dat is wel een gemis

2 likes

Weer een prutje met restjes. Onder de tortilla chips ligt nog een berg refried beans. (Ja foto’s zijn leuker)

10 likes

afbeelding

Deze verspakket van AH. Zelf kipgehakt, geraspte cheddar, zure room en koriander toegevoegd.

Ik vind de kruiden van Knorr wel lekkerder. :yum:

1 like

noedels met boontjes, paprika, wortel, tempeh, gember, knoflook, koriander en een limoen pindasausje

1 like

Welke was het?
Ik heb op: gerookte zalm, 2 gekookte eitjes, een hand courgetti en wat pommes duchesses

1 like

De ovenschotel met gehakt en aardappelen. Maar vanaf morgen weer lekker zelf koken. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Stamppot van aardappel, bloemkool, wortel en ui. Met vega shoarma van de Lidl.

1 like

Hele simpele ketjapnoedels met wortel, paksoi, groene puntparika, bosui en een pinda-limoensausje

2 likes

:drooling_face:

9 likes

At je hier nog iets bij? Ziet er echt heerlijk uit

Rode curry met kipdijfilet en basmatirijst

1 like

gyros van seitan met brood en zelfgemaakte knoflooksaus en salsa verde
en venkel-tomaat salade erbij : )

3 likes

Pitabroodje met falafel, gegrilde groente en knoflooksaus

1 like

Kippe(n?)soepje

Kapsalon besteld, geen zin om naar de winkel te gaan en mijn vriend hoopt nog iets van de formule 1 te zien 🥲

1 like

Wonton soep

3 likes

Libanees platbrood met sticky gebakken aubergine, komkommer en limoen

4 likes

Klinkt heerlijk! Toevallig heb ik aubergines die op moeten, morgen jouw gerecht namaken :relieved:

Haha ik had ook een aubergine die op moest! Maar was echt lekker inderdaad, leuk :blush: