Meloen met ham salade
Zelfgemaakte pokebowl met sushirijst, zalm, komkommer, mais, zeewier en avocado. Mijn AH had alleen geen edame boontjes, zie ze altijd liggen behalve vandaag, dus dat is wel een gemis
Weer een prutje met restjes. Onder de tortilla chips ligt nog een berg refried beans. (Ja foto’s zijn leuker)
Deze verspakket van AH. Zelf kipgehakt, geraspte cheddar, zure room en koriander toegevoegd.
Ik vind de kruiden van Knorr wel lekkerder.
noedels met boontjes, paprika, wortel, tempeh, gember, knoflook, koriander en een limoen pindasausje
Welke was het?
Ik heb op: gerookte zalm, 2 gekookte eitjes, een hand courgetti en wat pommes duchesses
De ovenschotel met gehakt en aardappelen. Maar vanaf morgen weer lekker zelf koken.
Stamppot van aardappel, bloemkool, wortel en ui. Met vega shoarma van de Lidl.
Hele simpele ketjapnoedels met wortel, paksoi, groene puntparika, bosui en een pinda-limoensausje
At je hier nog iets bij? Ziet er echt heerlijk uit
Rode curry met kipdijfilet en basmatirijst
gyros van seitan met brood en zelfgemaakte knoflooksaus en salsa verde
en venkel-tomaat salade erbij : )
Pitabroodje met falafel, gegrilde groente en knoflooksaus
Kippe(n?)soepje
Kapsalon besteld, geen zin om naar de winkel te gaan en mijn vriend hoopt nog iets van de formule 1 te zien 🥲
Wonton soep
Libanees platbrood met sticky gebakken aubergine, komkommer en limoen
Klinkt heerlijk! Toevallig heb ik aubergines die op moeten, morgen jouw gerecht namaken
Haha ik had ook een aubergine die op moest! Maar was echt lekker inderdaad, leuk