Hier is ook een hoop Ottolenghi 20% korting. Ik heb laatst de zwarte knoflook aioli geprobeerd en die was echt .
Heb je toevallig die flesjes citroensap ook geprobeerd? Ik ben wel benieuwd ook of dat na openen dan lang houdbaar is. Leuke tip in elk geval, wist niet dat ze daar zoveel ook verkochten.
@Beutyschooldropout ik vind de oranjebloesem ook echt een aanrader! En de sumac is ook zo lekker.
Sorry late reactie maar nee die heb ik nog niet geprobeerd.
Carbonara en een rodevruchtentaart van Joost Arijs.
@Bunnyslippers mocht je ooit in Gent zijn, zeker een tussenstop waard.
Hoe heet die pasta?
Is dat niet Rigatone?
Het zijn halve rigatones, denk dat er op de verpakking mezze rigatone is, bij de AH gekocht.
Sloppy Joe’s
Geroosterde paprika met tomaat, lente-ui en halloumi
Trofie (een pastasoort) meegenomen van vakantie, dus dat met sperziebonen, pesto en aardappeltjes. En misschien nog een salade erbij
Andijviestampot met een gehaktbal. Ga zo maar eens aardappel schillen
Wraps
Oke help a girl out. Mijn vriend is er niet vanavond maar heeft wel -lief bedoeld- eten voor me gekocht. Nu heeft hij verse pasta funghi en garnalen gekocht (which I love), maar met een potje KAASsaus???
Hij is ervan overtuigd dat garnalen goed gaan met kaassaus maar ik zie t niet voor me. Hoe fix ik dit? Doen? Of zonder saus eten? Kan niet zelf naar de supermarkt want wacht op een uitslag van COVIDtest
Ravioli met gewokte spinazie en zalm.
Rijst met krokante kip, zoetzure saus en bimi
Klinkt als een wel heel avontuurlijke combi. Ik zou het niet doen, maar ik ben dan ook niet zo avontuurlijk.
Boerenkoolstamppot met ookworst en vega spekjes
Heb even op Google gekeken en er zijn dus heel veel pasta recepten met kaas en garnalen. Zelf nog nooit gehad maar je kan altijd een beetje proberen toch?